Justin POV;
Valerie keek je hoofdschuddend aan. `Tjaa, dat is dus mijn bff.’ Zegt ze lachend. Ze heeft zo`n mooie lach! Denk je in jezelf. Samen pakken jullie heel wat dozen uit en hebben heel veel lol! Als jullie klaar zijn is het als 12 uur. `Uuhm,, ik ga denk ik maar naar huis het is al 12 uur!’ zeg ik. `Jammer! K von t wel gezellig! Blijf anders slapen?’ vraagt ze onzeker en ze kijkt naar benden. Dit had ik eigenlijk gehoopt! Het was namelijk zo gezellig! `Tuurlijk!’ zeg je blij.

Valerie POV;
Je liep naar beneden om te zeggen dat Justin bleef slapen. ‘Maaam? Justin blijft hier slapen!!! Ik pak alle spullen wel.’ Zeg je snel. Je moeder kijkt je raar aan. `Ik ga maar even met de moeder van Justin praten.’ Zei ze raar. Ik keek haar hoofdschuddend aan en liep weer naar Justin. `Het mag!!’ zeg ik vrolijk. Hij kijkt je vrolijk aan. Jullie lopen samen naar zolder om het matras te pakken.

Justin POV;
Jij en Valerie lopen naar zolder om een matras te pakken. Hij ligt boven op allemaal spullen en jullie kunnen er niet bij. Valerie springt en kan er bijna bij. Het ziet er grappig uit en je lacht. Je loopt naar haar toe. `Lukt het.?’ Vraag je nog steeds een beetje lachend. `Nou, ik kan er niet bij!’ zegt ze nu ook wel een beetje lachend. `Ik til je wel op!’ zeg je lachend en je tilt haar op. Ze pakt het matras en trekt het van de “berg” af maar Valerie verloor haar evenwicht en we vielen op de grond. Heel even was het stil. Maar daarna begon Valerie keihard te lachen. Toen kwamen onze moeders binnen. Ze keken ons raar aan. Ik en Valerie sprongen op en liepen snel met het matras naar beneden. We hoorden onze moeders lachen. Ik keek naar Valerie die ook naar mij keek. Ik rolde en Valerie deed het tegelijk. En weer lagen we in een deuk!

Reacties.?
srry had het heel druk op school en met me friends!!

x

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen