Uiteindelijk draagt Hidan me in zijn armen en houd me goed vast als hij met de andere mannen van dak naar dak springen met grote snelheid.

In het ziekenhuis zet Hidan me neer op een stoel terwijl hij naar de balie snelt en vraagt voor een dokter. De vrouw achter de balie kijkt bang naar Hidan en rent snel weg om een dokter te gaan halen. Hidan komt grommend terug gelopen en ploft langs me neer. 'Domme mensen..Laat me eens kijken.' Zegt hij en haalt mijn hand voor mijn oog weg. Zijn gezicht vertrekt en dat neem ik aan als slecht teken. Ik plaats mijn hand weer voor mijn oog en het voelt meteen een stuk prettiger aan. Een dokter komt aan gelopen. Als hij bij ons staat kijkt hij naar de jongens en wilt zich meteen weer omdraaien. De jongen met oranje haar, Pein, springt op en grijpt de dokter bij de kraag. 'We zijn hier niet voor de lol gekomen. Ik zou haar maar helpen voor jezelf hulp nodig hebt.' Zegt hij en balt zijn vuist voor het gezicht van de dokter. 'Ik help jullie niet met jullie problemen, rebellen. De andere slachtoffers van jullie die hier zijn gekomen zijn bezweken en nu komen jullie ineens aanzetten voor hulp?' Zegt hij en trekt zijn jas goed als hij weer staat. Voor Pein hem tot moes kan slaan spring ik op en draai de dokter om. 'Hoe moeten ze mij nou een rood bloedend oog geven?! En ik ben niet een van hun slachtoffers, ik snap deze hele situatie niet maar ik weet wel dat ik hoofdpijn heb en alles weer wil hebben zoals het hoort.' Zeg ik kwaad en wijs naar mijn rode oog waar nog steeds het bloed uitliep. De dokter kijkt me even aan maar wenkt me dan mee. Opgelucht volg ik en sleur Hidan aan zijn hand mee. 'Jij moet bij me blijven. Ik ben als de dood voor die gasten.' Fluister ik naar Hidan als hij me vragend aankijkt. Hij knikt en neemt in een van de stoelen in een klein kamertje plaats. Ik ga op een bed liggen en wacht tot de dokter terug komt met spullen die hij nodig had.

Reageer (2)

  • Poochyena

    OOOG O_O

    rot dokter (puh)

    dokters zijn soms zo erg =.=''

    ik hoop dat ze levend er uit komt XD
    snell verderrr!!(H)

    1 decennium geleden
  • animevampire

    (yeah) ik moet ook niks van diie ziekenhuisgasten hebben..... alweer eerste!!!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen