Chapter O14
Jasmin
'DOEGG!' schreeuw ik nog naar Elsa die weg is gegaan. We hadden het echt super gezellig!. *Whatsapp geluid*. Ik pak mijn mobiel en kijk wat er op staat. Ik ben er over 2 minuten XRein. Ojaah Rein zou komen.. Ik loop naar de woonkamer en pak wat kauwgom. Als ik de kauwgom weer weg leg gaat de bel. Ik loop naar de deur en als ik open doe staat Rein daar. Maar niet zoals hij er normaal uit ziet. Hij heeft wallen onder zijn ogen en zijn haar zit futloos voor zijn gezicht. 'Hoi mag ik binnenkomen?' vraagt hij schor. 'Tuu-rrlijk?' zeg ik stotterend. Hij loopt naar boven zonder te vragen naar mijn kamer. Als we op mijn kamer zitten kijkt hij verwarrend naar zijn schoenen. 'Dus wat is er?' vraag ik vrolijk. 'Ik heb gekozen.' zegt hij. En daar vliegt mijn Vrolijkheid weg. 'En?' vraag ik. hij ademt diep in en begint met praten. 'Ik heb gisteravond naar alles gekeken wat ik van jou heb en ken en van Elsa..' hij stopt even met praten en kijkt me recht in me ogen aan. 'Sorry Jasmin ik heb iets speciaals met Elsa..Maar onthoud ik hou zielsveel van je.' 'En Je voelt als een zusje voor me een speciaal zusje. Je bent echt bijzonder.. sorry dat ik je laatgaan..' met die woorden staat hij op en loopt weg. Hij laat me hier gewoon achter Verbaasd en Verdrietig maar ook Blij...
Reageer (2)
Omg SNEL DOOR X
1 decennium geledenOMGG!! IK SNAP MEZELF NIET IK ZOU IN TRANEN UITSTORTEN HOE KAN IK IN HEMELSNAAM BLIJ ZIJN!!!!! DIT IS DE OMGEKEERDE WERELD!!! hahaha sorry dit moest eruit xx
1 decennium geleden