Jasmin


"En trouwens ik blijf logeren" zegt Elsa blij. "Leuk!! Gaan we party maken" lach ik. "Ja net zoals vroeger" zegt Elsa. "Dat weet ik nog, dat was altijd zo leuk" zeg ik. "Wat gaan we als eerste doen?" vraagt Elsa. "Uhm.. film kijken?" vraag ik. "JAAA!!!" schreeuwt Elsa enthousiast. We lopen met zijn 2e naar beneden en zoeken samen een film uit. De bel gaat. "Ik ga even open doen" zeg ik en loop weg. Ik doe de deur open en daar staat hij dan, Rein. "Euhm.. heejj" zeg ik met een fake smile. "Waarom heb je je pyjama nu al aan?" lacht Rein. "Oh gewoon" zeg ik. "Mag ik binnen komen" zegt Rein maar voordat ik antwoord kan geven loopt hij al naar binnen. Ik loop snel achter hem aan de woonkamer in. "Wat doet Rein hier?" vraagt Elsa geschrokken. Ik haal me schouders op. "Euhm.. laat maar ik kom wel een andere keer terug" zegt Rein snel en loopt weer weg. "Huh, wat was dat nou?" vraag ik. Elsa haalt haar schouders op. Uiteindelijk hebben we een horrorfilm gekozen. "Oke dit was toch niet zo'n goed idee, ik kan vanavond niet meer slapen!!" zeg ik als de film is afgelopen. Elsa gooit een kussen naar me hoofd. "KUSSEN GEVECHT!!!!" schreeuw ik.

Laat in de avond


Elsa is al in slaap gevallen. Ik kijk nog even op me mobiel. Ik heb een berichtje, van Rein. Morgen wil ik je spreken, het is niets ergs ofzo maar Elsa mag er niet bij zijn x Rein Wat wil die nou vertellen? Is het erg? Heeft het met Nils te maken? Honderd vragen spoken door mijn hoofd. Ik doe het licht uit en besluit ook maar te gaan slapen.

Reageer (3)

  • PlsMainiac

    SNEL VERDER XXX

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    JAAAAAA SNEL VERDDER IK DENK DAT IK HET AL WEEETT ;P & ELSA MOET ZE AFSLUITEN ;P XXXXX LIEFSSSS

    1 decennium geleden
  • MainiCorn

    OMMGG Wil jij verder schrijven? Want ik denk dat je zelf al weet wat Rein wilt zeggen? Want ik heb geen inspiratie :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen