Elsa


'Ik'zeg ik en loop de kamer van Jasmin in. Ze kijkt me met grote ogen. 'Waarom? ben je hier.. ik wil je geen pijn meer doen' zegt ze snikkend. 'Je..Je deed me geen pijn..Je deed het zodat je zelf geen pijn kreeg.Dat is menselijk' zeg ik tegen haar. Ze staat op en slaat haar armen me heen. 'Het spijt me van Rein' zegt ze zacht. 'Spijt me van Nils, en ik heb het verhaal van Rein gehoord.' ik laat haar los en vertel verder. 'We maken het hem moeilijk Jas..Hij kan niet kiezen tussen ons.' Ze bijt op haar lip en begint met praten. 'Zoiets dacht ik al.. en Nils?' het laatste vraagt ze onzeker. 'Hij probeerde me te zoenen alleen ik duwde hem weg en ging naar Rein.. Ik hou van Nils als een vriend..' zeg ik tegen haar. 'Heb ik het verprutst bij hem?' vraagt ze met een hoopvol gezicht. 'Weet ik niet..' zeg ik eerlijk. Ze gaat zitten en twijfelt over iets maar zegt het toch. 'Heb ik het bij ons verprutst?' zegt ze. Ik schud me hoofd en ze komt gillend op me afrennen. 'Ik hou van je' zegt ze met een schorre stem. 'Ik ook van jou, en trouwens ik blijf logeren'

Reageer (3)

  • PlsMainiac

    Fissaa x

    1 decennium geleden
  • FangirlLifeX

    YEAH!! PARTY!!! hahah xx

    1 decennium geleden
  • xYOLOxx

    Hahh... Leuukk xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen