Chapter O11
Jasmin
Ik ben net terug van Rein.. Alleen hij heeft me geen verkering gevraagd of iets in die richting.. Zou hij nog van Elsa houden? Of speelt hij dit allemaal? dat soort vragen spoken door mijn hoofd. Ik loop meteen door naar mijn kamer want door al die drama heb ik geen honger meer. Ik laat me vallen op mijn bed en kijk naar alle foto's van Nils en mij. Ik hou het niet meer en loop naar de foto's en scheur ze een voor een. Ik loop naar mijn kast en kijk of er kleren van hem in zitten. Ik zie alleen zijn trainingsbroek. Ik pak hem en gooi hem uit het raam. Ik zie de Roos op mijn bureau staan die ik kreeg voor het Gala. Ik pak hem uit de vaas en breek hem. De liefde tussen mij en Nils.. en ik breek hem. Ik laat me huilend op mijn bed vallen. 'NIET HUILEN JASMIN HIJ IS HET NIET WAARD' schreeuw ik naar mezelf. Ik pak mijn mobiel en ga FlappyBird spelen. Ik haal na 3x de hele tijd 1. Bij de 4de keer gooi ik mijn mobiel tegen de muur. 'SHIT!' roep ik. Ik ren naar mijn mobiel toe en probeer hem aan te zetten. Kapot lekker dan!. Ik laat me op de grond vallen. Maar ik huil niet ik laat geen een emotie naar buiten. Dan hoor ik iemand op de deur kloppen. 'Wie is daar?' vraag ik zonder dat ik naar de deur kijk. 'Ik'..
Reageer (4)
DAT IS NILS WEET IK ZEKER!!
1 decennium geledenEN JAA IK MOET HUISWERK MAKEN
xxxx SNEL VEDER!!
NU MAG JE WEL DOOR HEAAAA XXXX
1 decennium geledenOeh spannend haha SNEL VERDER IK WIL WETEN WIE IK IS!!!
1 decennium geledenSNEL DOOR!!!!
1 decennium geleden