Rein


"Mam, ik ga Sem uitlaten!!" roep ik. "Is goed lieverd" krijg ik als antwoord terug. Ik moet ook even frisse lucht hebben, na al dit gedoe met Jasmin enzo. Ik loop samen met Sem naar buiten. Opeens rent Sem naar een boom waar een jongen en een meisje staan te zoenen, ik loop er naar toe om sorry te zeggen. Ik kijk goed en zie Nils en Elsa staan. Ik loop naar ze toe. "Awh.. waarom huilt Reintje?" vraagt Nils op een sarcastische toon. "HOU JE BEK!! EN BLIJF BIJ JASMIN UIT DE BUURT ALS JE HAAR MET OOK MAAR 1 VINGER AAN RAAKT VERMOORD IK JE!!!" schreeuw ik boos en loop met Sem weer naar binnen. "Zo snel terug?" vraagt me moeder geschrokken. Ik negeer het en loop naar boven. Ik hoor dat er beneden word aan gebeld. "Rein er is iemand voor je!!" roept me moeder. "Zo lang het Nils niet is mag die persoon naar boven komen!!' roep ik terug. Ik hoor voetstappen op de trap en dan gaat de deur langzaam open. Daar staat het mooiste meisje ooit, huilend. Ik ren op der af. "Wat is er gebeurd!!" vraag ik geschrokken. "Ik ik.. wou naar Nils gaan en toen stond hij te zoenen met Elsa" zegt ze in een keer. Ik trek der in een knuffel en ze barst in tranen uit. "Ik zei toch dat hij je leven ging vernielen" zeg ik zacht, ik voel der zacht tegen me schouder aan knikken. "Rein.. ik hou van je" zegt ze. "Ik ook van jou!!" zeg ik en druk mijn lippen op die van haar. Wauw perfecte kus!!

Reageer (5)

  • Mainbow

    OMG I LOOOVE IT :O(H)

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    OKE IK ZWEER, DIT IS GWN HET BESTE DRAMA VERHAAL EVER!
    I LOVE IT (H)

    1 decennium geleden
  • Brokenwingss

    niet best meer al die ruilen hier hahaha
    snel verderr xxxx

    1 decennium geleden
  • MainiCorn

    :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooo

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    NILS & ELSAAAAAA IK VZERMOORD HUN BEIDEN MWUAHAHHAAHA OKE NEE SORRY 'NOTSORRY" OKE GRAPJEEEE Kuss OKE DIT WAS NIET GRAPPIGG EAHHH SGAT OKE LTMR doegg xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen