Foto bij Psycho One Hundred and Fifty-Five

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • ninjazouis

    echt echt spannend, ik ben heel nieuwschierig naar hoe het zal aflopen!! xxx

    1 decennium geleden
  • Lovecandy

    You go girl !

    Als je niet meer kan dan zou je beter niet luisteren naar je papa ,, dat ding in jezelf zegt dat je toch vluch gaat sterven ...

    BETER VOORKOMEN DAN GENEZEN :)

    Och en mss moet je vrienden worden :) ---> met dat ding bedoel ik , ik heb dat ooit gezien in een spel , beyond the two souls ken je die ? Ewel da meisje was eerst ook heel in ruzie maar ze leerde ermee omgaan en werden vrienden ze kon ook dat ding besturen en het heeft haar meerdere keren gered ( al denk ik niet dat dat hier ooit gaat gebeuren )
    En later heeft het ding zich opgeofferd om haar te redden tegen een aanval van slechte mormels :( maar het bleek dan die ziel van haar tweeling broer te zijn , tindens de zwangerschap is zijn ziel in haar lichaam gekropen :)

    Nouja je kan ook altijd naar pewdiepie gaan op youtube en beyound the two souls doen en dan part 1 of part 2 enzo verder :)


    Wouw lange reactie :D (H)

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    "Het gaat je niet lukken. Het zal je nooit lukken. Dit verhaal zal voor altijd doorgaan. En altijd... en altijd en... ja, made my point"

    XxxSnelVerderXxx
    P.s. nee, ik ben geen stalkend eng stemmetje in je hoofd, ik probeer t er alleen maar op te laten lijken xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen