Je bent zoek, de jongens lope je te zoeke maar ze vinden je niet... ;) check it out

Where are you now...
Georg: "*denkt* als er maar niets met haar is... ze is missch wel ruig, dat valt op maar,,, toch is ze lief ik wil niet dat er wat met haar gebeurt... ik heb het voorgevoel dat er wat gebeurt is egt waar..."
Bill: "als er maar niet gebeurt is..."
gustav: "Uhhu, men tante zou me kille als ze niet heel thuiskomt... :S"
Bill: "ach kom we gaan niet bang zijn e ze is vast optoilet ofso :) "

**half uur later**
Gustav: "Nou ga ik der halen!! "
Tom&Bill: "wij zoeken mee!"

Ze lopen en lopen , ze kijken zelfs inde meisjes toiletten...
gustav: "Dan kan ze nog maar op 1 plek zitte..."
Tom: "De shop zelf :)"
BIll: "Georg zeg ook is wat, je bent lijkbleek, voel jij je wel lekker man? :P"
Georg: "EUh... :$ sandwich lag op mijn maag :$"
Bill: "Nou ja kom we gaangewoon die shop binne lekker effe kijke waar ze is :) anders belle we de politie :P "
Gustav: "sgoed :) "
Georg: "FUUUUUUUCKKK!! jonges ga ligge en maak geen minuscuul geluid!!! "
Tom: "Georg gaat ie wel? hebje gezope ofzo?:P"
Bill: "Doe es effe rustig jeetje je deed me shrikke"
Georg: "GA GVD LIGGE!!! "
Gustav: " Ben je n overvaller ofzo xD :D :D"
Georg: "*fluistert* ik niet maar zij daar wel!! "
Hij wees naar de shop en als je goed keek kon je de twee mannen zien... ze hadden eenbivak muts aan, en zwarte kleren... ze liepen rond met geweren en een had een mes bij zich....

Georg: "Omg Abby... :'( "
Bill: "Hou je meligheid voor straks man, eerst gaan we wat doen maar ja wat? :o "
Georg: "Ik ga naar binne!!"
Gustav : "Ben je gek, dat kan je dood worden, wil je dat ze je een koppie kleiner make fso?"
Tom: "wat ga jij der nou doen? :o "
Georg: "haar gaan redden! wat anders?"
Tomsel: "jij wil egt dood he? :O"
Gustav: "ik ben even bezorgd om haar als jij , maar der als een gek binnestorme heeft geen zin... je maakt het missch nog erger!! :o"
Tom: "*filmt het hele drama terwijl georg zen preek doet* Ja praat maar lekker verder, waneer we terug thuis zijn gaan we deze lekker op de pc kijken xD"
Georg: "*traantj* omg strakls is der nog wat met haar..."
Bill: "Gaat er hier nog is iemand de politie bellen fso? :o "

**Gustav belt de politie**

Even later komen der combis toe, en georg rent naar een van die mannen,
georg: "ALSJEBLIEEF red abby anders gebeurt er nog wat met haar... :'( :'("
Politieman: "ja is goed we halen je vriendinnetje der veilig uit zoals de rest van de mensen"

*tom filmde dit*

Opeens hoorden ze een geweerschot...
**PANG!!!!***


word vervolgt...

Reageer (2)

  • Alptraum

    verder!!!!!!!!!!!
    xx

    1 decennium geleden
  • 16melanie16

    verdrr pliezz
    leuke quizzz
    love youu
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen