Foto bij 172

Voor de eerste keer een Auden POV,
hopelijk vinden jullie het iets!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • xSmallx

    Wauw zo mooi!
    Vooral hoe je zijn betrouwen in Harry beschreven hebt! Prachtig gewoon!

    1 decennium geleden
  • Avonaz_

    Ooh supermooi stukje!
    Ik vind het echt superspijtig dat het bijna afgelopen is! :(
    Maar een nieuw verhaal is ook leuk (lol)
    Als beste vriend/ vriendin mss ook een bekende persoon? Zoals Jack of Finn Harries?(H)
    xxx

    1 decennium geleden
  • Joolieentje

    Echt weer een super,geweldig stukje ! Zeker nog eens doen!

    Ik ben zeker ook benieuwd naar je volgende verhaal! Mmm beste vriend voor de nieuwe hoofdpersonage en niet Harry zou Harry dan de hoofdpersoon zijn! Spannend! Ik ben benieuwd ! Mss als beste vriend gewoon Louis maar das mss al te veel,voorkomend en moeten we inderdaad eens voor meisje gaan zoals inderdaad perrie of Elonaor maar dan moeten die wel echt gewoon vrienden zijn een hebben ze ook natuurlijk vriendjes en dat zij. Dan de rest van de jongens!

    Of we verzinnen bv. Een nieuwe personage zoals mij bv Jolien als beste vriendin ( grapje) ;D

    Hopelijk ben je hier wat met!

    Zeker snel verder! Veel plezier op school en werk!

    Xxxxx

    1 decennium geleden
  • xoMrsHoran

    Ik vind het een erg mooi hoofdstukje!
    Het komt eigenlijk best geloofwaardig over ;$
    En ik snap t nu beter! :)

    Goed, leuk, nog een keertje doen.. :D
    Ik hen alleen geen idee voor die beste vriend, (;$) maar ik hoop dat t lukt!!

    Snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Iluna

    Snel verder!!!
    Ik vind het echt heel goed geschreven en een leuk idee eens vanuit Audens POV te schrijven!
    En ik weet niet echt iets, maar ik zal eens nadenken over een mogelijk personage!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen