Jasmin


"Rein.. ga weg!" zeg ik. "Nee, ik hou van je!!" zegt hij. "Please ga weg ik verdien je niet, ik ben een bitch" zeg ik zacht. "Maar toch hou ik van je" zegt Rein. "Rein als je naar Elsa toe gaat maak je mij blij en Elsa ook, dus ga nou maar naar Elsa toe" zeg ik en kijk hem aan. "Elsa heeft Nils al en ik hou van jou" zegt Rein. "Ik ook van jou, maar dit kan gewoon niet!" zeg ik met tranen in mijn ogen. Ik hoor gelach uit de woonkamer. "Zie je die 2 hebben het gezellig met elkaar" zegt Rein. "Laat me na denken.." zeg ik. Ik zie Rein opstaan en de woonkamer weer inlopen. "EN HEB JE GEZOEND MET DIE BITCH?!" hoor ik Elsa schreeuwen. "NU IS HET GENOEG MIJN HUIS UIT!!!" hoor ik Rein terug schreeuwen. Ik loop de woonkamer in. "Je vind mijn een bitch ik vind het goed, ik ben ook een bitch, het is mijn fout, mijn schuld!!" zeg ik. "Jasmin.." hoor ik Rein zeggen. "NEE REIN DIT KAN NIET!! HET IS MIJN FOUT!!! ELSA GAAT ME TOCH NOOIT VERGEVEN!!" schreeuw ik boos met tranen in me ogen. "Nee ben ook niet van plan om je te vergeven" zegt Elsa met een glimlach op der gezicht. "OKEE NU IS HET GENOEG ELSA, NILS OPROTTEN!!!" schreeuwt Rein boos. Elsa loopt weg en trekt Nils met der mee. "Nils.." zeg ik zacht maar hij hoort het toch niet hij is al weg met Elsa. "Jasmin je bent Nils niet waard!!" zegt Rein. Ik kijk hem aan. "Rein ik hou van je maar ik hou ook van Nils" zeg ik en kijk naar de grond. "Jasmin please.." zegt Rein "REIN IK HOU VAN NILS!! BEGRIJP JE DAT NOU NIET OFZO!!!" schreeuw ik boos. "GA MAAR NAAR NILS LAAT HEM MAAR JE LEVEN VERPESTEN!! EN KOM NIET HUILEND NAAR ME TOE WANT IK HEB JE GEWAARSCHUWD!!" schreeuwt Rein boos.

Reageer (5)

  • Brokenwingss

    Drama drama en nog meer drama :o
    Als Jasmin niet weet wie ze wil dan meng ik me er bij in en ontvoer Nils zodat ze alleen nog maar voor Rein kan kiezen :D xxx

    1 decennium geleden
  • ohlizzje

    snel verder! zo asdfghjkl goed! xx

    1 decennium geleden
  • Emiliexxx

    Bitch is een compliment daarom noem ik mensen die ik niet mag fietsen

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    Boah beste drama verhaal ever!!!
    Xx snel door

    1 decennium geleden
  • MainiCorn

    Whaha we maken elkaar echt Bitchy :p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen