Elsa



'STOP NOU ALLE TWEE!!' Schreeuw ik naar Nils en Jasmine die aan het bekvechten zijn. 'Wat is er met jullie, net waren jullie nog helemaal verliefd!' schreeuw ik naar ze. Ze zeggen allebei niks, Nils zit zonder enige emotie naar zijn schoenen aan het kijken, en Jasmin zit te staren naar Rein. 'EN JIJ STOP IS MET STAREN NAAR REIN!' schreeuw ik naar haar. Ze schrikt maar ik zie daarna al snel de woede in haar ogen.'Elsa rustig' zegt Rein. 'Niks Rustig! Straks pakt ze je van mij af.. Net zoals vroeger' het laatste zeg ik zo zacht mogelijk. Toch heeft hij het gehoord. 'Vroeger.. wat is er vroeger gebeurd?' vraagt Rein.. Ik voel me steeds warmer worden van de woede.. tot dat ik het niet meer binnen kan houden. 'DEZE BITCH! DEZE GRIJPGRAGE BITCH HEEFT VROEGER MIJN VRIENDJE AFGEPAKT... IK VERGAF HET HAAR EN GAF HAAR EEN 2DE KANS IK HAD WEINIG VRIENDEN EN MAAR 1 ECHTE BESTE VRIENDIN! DIE PAKTE ZE OOK AF... TOEN GING IK VERHUIZEN EN IK HOORDE HAAR KWAADAARDIGE LACH GEWOON NOG IN DE AUTO TOEN IK WEG GING!' ik schreeuw het uit totdat alle woede er uit is. Ik laat me in Nils zijn armen vallen. Waarom Nils? weet ik ook niet Bij hem voel ik me nu het veiligst denk ik. Ik voel dat Nils zijn armen om me heen slaat. 'Nils laat haar los' zegt Rein en hij trekt zijn armen van me af. 'REIN LAAT ME LOS!' roep ik en ga dicht bij Nils staan. 'Blijf van mijn vriendje af!' roept Jasmin tegen me. 'Jij vond Rein toch leuk?' zeg ik tegen haar en ga dichter tegen Nils aan staan. 'Laat hem gewoon Los' zegt ze weer tegen me. 'Het maakt je toch niks uit?Jij vond hem toch niet meer leuk!' zeg ik boos. 'Elsa stop!' roept Rein tegen me en kalmeert Jasmin. 'Aan wiens kant sta je nou?' vraag ik aan hem. 'Niet aan die van jou' zegt hij en slaat een arm over Jasmin heen. Ik voel een traan over mijn wang lopen en veeg hem weg. 'Nils kom' zegt Jasmin en wijst naar de plek naast haar. Dan sta ik straks helemaal alleen.. Al mijn vrienden weg. 'Nee' zegt Nils ik schrik en kijk naar hem. Hij knikt naar me en ik kijk weer naar Jasmin en Rein. 'Dan blijf je toch lekker bij haar!' roept ze en gaat weg met Rein achter haar aan...



Heei Schatjes
Spannend he :p
Sorry dat hij niet zo lang is
xxxx

Reageer (4)

  • UrWishhx

    HAHAA JAA VRIENDJESRUILLLL OF IK PIK ZE GEWOON ALLEBIJ IN ;P HAHA NEEHOOOR GRAPJEEE XX LIEFSSS IKKK

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    Vriendjesruil haha dit verhaal is gewoon fantastisch
    Xx

    1 decennium geleden
  • Emiliexxx

    Omg vriendjesruil ik wist het

    1 decennium geleden
  • FangirlLifeX

    OMG IK LIJK ECHT ZO'N BITCH!!! HAHAHA OMG xxxxx :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen