Chapter OO5
Jasmin
"Rein.. ik vind je leuk" mompel ik. "Wat?!" zegt hij geschrokken. "Ik weet het niet, het spijt me.." zeg ik met tranen in me ogen. Op dat moment komt Elsa aan gelopen. "Kijk dit is mijn vriendin" zegt hij doodleuk. ELSA VERPEST OOK ALLES!! En ja hoor gaan ze klef doen. Ik loop boos naar beneden. "Wow wat heb jij nou?" vraagt Nils geschrokken die naar me toe komt lopen. Ik moet mijn woede ergens in stoppen, ik zie geen uitweg meer en geef Nils vol een klap in zijn gezicht. "STOP!!!" hoor ik iemand gillen. Ik kijk wie het is en zie Elsa geschrokken kijken, ze komt op me aflopen. "OPROTTEN BITCH!!!" schreeuw ik boos en duw der op zij. "Wat heb jij!!" vraagt Rein. "WAT IK HEB NOU IK HEB LIEFDESVERDRIET!!" schreeuw ik. "Maar ik heb toch niks fout gedaan?" vraagt Nils geschrokken. "Niet jij, maar Rein" mompel ik. "WAT VIND JE REIN LEUK!!!" schreeuwen Nils en Elsa tegelijk. "JAA!! ZIJN JULLIE DOOF OFZO!!!" schreeuw ik terug. "Jasmin doe nou rustig!!" zegt Rein. Ik stort in en de tranen stromen over me wangen. "Het is mijn schuld ik verpest alles.." zeg ik. "Het is jou schuld niet.." zegt Elsa. "HET IS WEL HAAR SCHULD!!!" roept Nils boos. "Nils.. stop nou maar!!" zegt Rein. "NEE ZE MOET DE PIJN VOELEN DIE IK OOK VOEL!!" zegt hij. "IK HEB AL GENOEG PIJN DUS HOU JE KOP MAAR!!!" schreeuw ik boos. "STOP NOU ALLE TWEE!!" schreeuwt Elsa door ons heen.
Reageer (4)
Omg
1 decennium geledenOMG SNEL VEDER PLEASE
1 decennium geledenHAHA Look ^^ Dit verward een beetje sgatjeee XXX LIEFS IKEE 1 decennium geleden
Omg.. Ik ga nu zo verder schrijven.. :)x
1 decennium geleden