Elsa



Rein en Jasmin lopen naar boven, als ik naast me kijk zie ik Nils met zijn gezicht in zijn handen. 'Nils wat is er?' vraag ik aan hem en kom dichterbij hem zitten.'Ja-ssminn' stottert hij. Als hij zijn gezicht uit zijn handen haalt, zie ik dat hij rode ogen heeft. Hij snuit zijn neus, en vertelt verder. 'Ik wou gewoon naast haar zitten en ze schuift meteen weg, straks vindt ze me niet meer leuk..' zegt hij en ik zie dat hij het echt moeilijk heeft. 'Misschien stinkt ze en wou ze niet dat je het rook?' zeg ik als ik niks kan bedenken. Hij knikt en glimlacht. Hij is leuk maar Rein is echt het leukst. Ik begin meteen te blozen wanneer ik aan hem denk. 'Bloos je nou?' vraagt Nils terwijl hij mijn wangen aanraakt. Ik krijg kippenvel op mijn armen...'Ja ik dacht aan Rein..' hij lacht zacht. 'Jullie passen bij elkaar.' zegt hij en ik zie aan zijn gezicht dat hij het meent. 'Over Rein gesproken ik ga even naar boven. zeg ik en loop voor dat hij antwoord kan geven al weg. Als ik bij zijn kamer kom doe ik de deur open. Ik zie Jasmin Verdrietig kijken, en als Rein mij ziet staat hij meteen op en loopt naar me toe. 'Kijk dit is mijn vriendin' zegt hij en geeft me een zoen. Ik schrik maar ga wel mee in de zoen. Hij legt zijn handen op mijn heupen en trekt me dichter tegen hem aan. Ik leg mijn armen in zijn nek en voel met mijn handen door zijn haar. Dan hoor ik iemand weglopen. Rein knijpt in mijn kont waardoor ik moet lachen en de zoen wordt gestopt. 'Wat was er met Jasmin?' vraag ik. 'Ow, niks' zegt hij ik zie dat hij liegt, maar ik vertrouw hem wel. Ik loop samen met hem de trap af, en als we beneden komen zien we Jasmin die Nils een bitchklap geeft. 'STOP!' gil ik en spring er tussen in...

Reageer (3)

  • PlsMainiac

    Omg ik lach me hier doodxD
    Nils die een bitchklap geeft
    Hahaha9

    1 decennium geleden
  • FangirlLifeX

    HAHAHAHAHAHA OMG IK GA STUK!!! IK ZOU NOOIT NILS SLAAN!!!! xx :P :P

    1 decennium geleden
  • Brokenwingss

    oeeeehhww Jasmin niet Nilsje slaan!!!! Daar is hij veels te knap voor, zelfs als hij het heeft verdient ga je hem niet slaan
    Snel verduur xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen