Chapter OO3
Jasmin
Ik, Elsa en Nils zijn gezellig aan het kletsen dan komt Rein er bij staan en pakt Elsa's hand. "Lieve, beste, leukste, coolste Elsa wil je mijn meisje zijn?" vraagt Rein aan Elsa. Er gaat een steek door me heen, ik voel een traan uit me oog hoek glijden maar veeg die snel weg. "Euhm.. ik ga maar weer denk ik" zeg ik snel en loop de deur uit. "Wacht Jasmin, wat doe je?!" hoor ik iemand zeggen. Ik draai me om en kijken in de meest mooiste ogen ooit. "Ik.. euhm.. ik voel me niet zo lekker" verzin ik gauw. "Please blijf gewoon een nachtje slapen" zegt Rein met een lieve glimlach. OMG DIE GLIMLACH.. Daar kan je geen nee tegen zeggen. "Oke.." zeg ik gauw en loop weer mee naar binnen. "Wat was er?" vraagt Elsa meteen. "Oh nee niks hoor" zeg ik en ik zie der een beetje hopeloos knikken. "Zullen we film kijken?" vraagt Rein en iedereen stemt in. Uiteindelijk is het een horror film geworden. Ik zie Rein dicht tegen Elsa aan kruipen, alweer gaat er een steek door me heen. Ik zie dat Nils het voorbeeld van Rein na doet en Nils komt ook dicht tegen me aan zitten. Dit voelt alleen niet echt fijn, ik schuif een stukje van Nils af en iedereen kijkt me verbaasd aan. Ik negeer het en kijk veder naar de film. Als de film is afgelopen twijfel ik het wel moet vragen. "Rein..?" zeg ik zacht. "Ja?" zegt hij. "Kan je mee naar boven komen ik wil je spreken?" vraag ik, maar heb er snel genoeg spijt van. "Euhm.. oke" zegt hij en loopt mee naar boven. Als we op zijn kamer zitten, blijft hij me aan kijken. "Dus.. wat is er?" vraagt hij. "Ik.. ik" komt er uit maar veder kom ik niet.
Reageer (6)
OMMGGGOOSS ALS JE MIJN VRIENDJE ZOENT HE OOW IK KIL JE
1 decennium geledenNog steeds ik weeet het zeker vriendjes ruil
1 decennium geledenvriendjess ruil swz hahaha
1 decennium geledenSNELL VERDUUR XX
OMGOSHHHHHH SNEL VERDER OMFG XXXX
1 decennium geledenEN DAN GAAN ZE ZOENEN!!!!!
1 decennium geledenOMYYGOSHHHH
OOPS BEN TE HYPER TODAY EN UHM DAAAAAN IS JARIG
XXXXXSNEL DOOOOOOR