Elsa


'Rein!' roep ik naar boven. 'Ja?' roept hij terug. 'Kom is..' zeg ik grijnzend. Ik verstop me snel achter de deur, als ik hoor dat hij de trap afloopt. 'Elsa?' zegt hij terwijl die om zich heen kijkt. Als hij met zijn rug tegen over me staat grijp ik me kans en spring ik op zijn rug. Rein valt naar voren waardoor ik op hem lig. 'Hoi' zeg ik blozend. 'Hey' zegt hij. Onze gezichten zijn een paar centimeter van elkaar af. 'Truth or Dare?' zeg ik tegen hem. 'Dare' zegt hij verwarrend terug. 'Geef me een kus' zeg ik en dan voel ik twee zachte lippen op de mijne. Dan gaat de bel. Ik klim snel van hem af en loop blozend weg. Ik hoor allemaal stemmen en dan komt er een Jongen en Meisje binnen lopen met Rein achter hun aan. Als ik beter kijk herken ik het meisje. 'Jasmin?..' vraag ik twijfelend. Ik zie haar met grote ogen kijken. 'Elsa..' ze rent naar me toe en ik voel een traan over mijn wang lopen. Hier staat ze dan het meisje dat ik al 10 jaar niet meer heb gezien. Ik heb soms nachten lang om haar gehuild en hier staat ze dan Mijn beste vriendin. Ik laat haar los en zie dat ook zij heeft gehuild. Dan kijk ik naar Rein die samen met een jongen staat. 'Sorry we kenden elkaar laten we het daarop houden' zeg ik tegen de jongens. Ik loop naar ze toe en zeg. 'Hoi ik ben Elsa' 'Hey ik ben Nils' zegt hij lachend WAUW OMG zijn lach... 'Het vriendje van Jasmin' zegt hij er nog achteraan. En daar is de klap. Jasmin komt naast hem staan en geeft hem een kus op zijn wang. 'Jasmin je kent Rein al?' vraag ik aan haar. 'Jaa.aa' stottert ze. Ik voel dat iemand mijn hand pakt. 'Lieve Beste Leukste Coolste Elsa..' 'Wil je mijn meisje zijn?' vraagt Rein aan me. 'Jaa' zeg ik en spring in Rein zijn armen. Hij zwaait me rond en zet me weer neer. Ik geef hem een kus en richt me weer tot Nils En Jasmin. Die allebei niet al te blij kijken..

Reageer (6)

  • ohlizzje

    leuk snel verder (+ABO) xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen