als we met de ambulance bij het ziekenhuis aankomen staan er allemaal dokters op laura te wachten. ze wordt door 4 dokters meegenomen en 1 blijft er bij mij. ben jij haar zus? vraagt de dokter aan mij. nee ik ben een vriendin van haar zusje zeg ik. oh okee blijf maar even hier wachten dan kunnen wij haar onderzoeken. de dokter loopt weg. ik zit al tijdje te wachten als Nils Daan Rein en Esmee binnen komen. Veeeer roept esmee en ze barst in tranen uit. hoe is het met laura? ik weet het niet, de dokters zijn haar nu aan het onderzoeken. dan komt er een dokter aan lopen en die zegt dat we naar binnen mogen maar dat we heel rustig moeten doen omdat ze in coma ligt. gaan jullie maar eerst zeg ik tegen esmee rein en daan, nils en ik moeten nog even wat bespreken. als we alleen op de gang zitten begin ik te huilen. heey liefje wat is er vraagt nils? ik ik had niet zo boos op je moeten worden maar ik wou gewoon niet dat jij daar zou liggen en dat ik afscheid van jou zou moeten gaan nemen. achh meisje dat is toch al goed. nee is het niet ik wil je helemaal niet kwijt ik wil niks liever dan bij jou zijn. ik begin nog harder te huilen. nils slaat een arm om me heen en geeft me een kus op me wang. vanavond kom jij gewoon lekker bij mij slapen, en gaan we er samen een leuke avond hebben.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen