Foto bij Chapter OO1

Jasmin


"Jasmin, kom je mee?" roept Nils vanuit de keuken. "Waar gaan we heen?" vraag ik. "Zie je dan wel ga eerst maar je tas inpakken" zegt hij. "Geen zin!!" zeg ik lui. Nils komt op me afgelopen. "Wat doe je?" vraag ik. "KIETELDOOD!!!!" zegt hij met een big smile op zijn gezicht en hij begint me met kietelen. "N-n-nee hahaha st-t-top!!!" lach ik. "Wat is het wachtwoord?" vraagt hij. Ik kijk hem verbaast aan. "Alsjeblieft?" zeg ik twijfelend en hij schud lachend zijn hoofd. Ik geef hem een kusje op zijn mond. "Dat was het wachtwoord!" zegt hij blozend. Ik lach even naar hem en loop naar boven om me tas in te pakken. Als ik klaar ben loop ik naar beneden. Nils zit teletubies te kijken op tv, ik grinnik. "Kom je nog?" vraag ik.

Op de fiets


"Zijn we der al ik ben moe!!" zeg ik. "Ja nog 5 minuutjes" zegt Nils. We komen aan bij een groot huis. "Hier woont Rein toch?" vraag ik. Nils knikt en belt aan, er doet een jongen open. "Heeejj, Nils!!" zegt de jongen en kijkt mij aan. "Ik ben Jasmin" zeg ik, hij knikt. "Ik ben Rein" zegt hij en moet blozen. Ik voel dat ik ook moet blozen. OHMYGOSH!! Waarom is die Rein zo knap?!?! "Komen jullie nog binnen?" vraagt Rein lachend. "Euhm.. ja" zeg ik snel en loop samen met Nils naar binnen.

Reageer (5)

  • PlsMainiac

    Hahahah Shana heeft gelijk !!!
    Maar uuh snel verderr of ik kom je opeten muwahaha
    X

    1 decennium geleden
  • JustEsmee

    Ahw cuteee! Snel verder x

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    JAA JASMIN WE WISTEN AL LANGER DAN VANDAAG DAT REINTJE KNAP IS ;P XX LIEFS

    1 decennium geleden
  • certified_cloud

    Leukk!!! Snel verderr!!! Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen