Foto bij Niall Horan

reacties?

"Zayn, ik kan het uitleggen." Zayn pakt mijn hand vast. En loopt naar de gang. Hij loopt verder naar een andere gang. Daar opent hij een deur. Hij laat me hand los en dwingt me te zitten op zijn bed. Daarna doet hij de deur op slot en gaat naar de badkamer. Hij loopt in en uit met spullen. Na 5 minuten loopt hij naar mij en tilt mij op. Hij laat me zakken in het bad. Hij pakt mij linkerarm en maakt hem schoon. Hij loopt uit de badkamer en als hij terug komt heeft hij verband in zijn hand. Hij verbindt mijn arm en doet het zelfde met mij rechterarm. Hij loopt weer weg en als hij terug komt leg hij iets op de grond. Ik zag niet wat het. Volgens mij was het beter ook. Zayn loopt naar mij en tilt me op. Hij zet me neer op de vloer. Maar in tegenstelling tot mijn verwachting is de vloer niet koud. Ook al is hij van steen. Maar veder komen mijn gedachtes niet. Want er klinkt een piep. Ik kijk naar Zayn zie zijn geschrokken gezicht. Ik volg zijn ogen die op de vloer ben gericht. En zie een weegschaal. Ik kijk weer naar Zayn en hij kijkt mij nog steeds geschrokken aan. "Niall, eet jij wel?"

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen