171
Hmmmm,, Harry is leuk hier ^
hihi
hihi
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
stop alsjeblieft niet met dit verhaal, zelfs als ik een weekend geen internet heb probeer ik toch jouw verhaal te volgen. btw ik snap wel waarom evi bang is. En btw laat ze trouwen of laat ze verhuizen.
1 decennium geledenen ik heel erg benieuwd naar dat hoofdstuke van auden, daar zit ik echt op te wachten
x
snel verder
Nee niet afgelopen ;c
1 decennium geledenKomt er echt geen deel 3 ofzo? :c
Ik ga je verhaal dan echt missen
Bijna afgelopen?????? Je breekt mijn hart!!! Ik overleef niet zonder jouw verhaal!
1 decennium geledenxxx
Neeeeeee het mag nie afgelopen zijn !
1 decennium geledenHet was weer een goeie stukje! Mss moeten ze toch nog naar de politie gaan! En dan daarna kunnen een nieuwe start nemen met een nieuw huis, ze kunnen trouwen en dan evi die zwanger wordt! Zie nog kei veel hoofdstukjes kunnen er gemaakt worden!
Maar ik snap wel dat het verhaal ooit moeit eindigen! Spijtig genoeg!
Maar je verhaal is echt geweldig! Zou vaker in de top moeten staan!
Nog een fijne zonnige zondag! Xxxxx
Gelukkig is ze niet boos op Hazza!
1 decennium geledenEn wat?! Neee het verhaal kan niet bijna afgelopen zijn! Daar ben ik niet aan toe!
Snel verder xx