Foto bij Hoofdstuk 1

Connor<3

'Blijf Samtastic allemaal! Daag!', zei ik als mijn hand de lens bedekt. Dus das de video voor vandaag. Als ik klaar ben met mijn camera af te zetten verbint ik de camera met mijn computer voor de video die ik net had gemaakt te downloaden, mijn gsm licht op. Het is mijn beste vriendin Nikki. Ik ontgrendel mijn gsm en staarde naar het bericht op mijn scherm. 'OMG SAM! GA NAAR YOUTUBE EN ZOEK 7DAYSCOLLAB...NU!!! JE ZOU PERFECT ZIJN VOOR DIT!'. 7dayscollab? huh... oke ik ga naar youtube en zoek het op. Mijn scherm laat in verschillende kleuren '7dayscollab' in grote letters verschijnen. Na die intro, komt er een knappe jongen op mijn scherm. Ik herkende hem ergens van...maar ik kan maar niet bedenken van wat. '' hey guys! It's connor Franta! Dus, welkom bij mijn nieuwe collab channel ''7dayscollab!'' Alle info voor de auditie video's staat hier onder. Hopelijk zie ik je binnen kort!' Dan eindigt de vide. Na de info te lezen, ben ik bijna zeker dat deze collab iets is voor mij. Het is perfect. Er zullen elke week "challenges" zijn, en je zult een vaste dag krijgen voor elke week, en ze zoeken grappige youtubers dat de collab veel publiciteit geeft. Dit is echt perfect. Voor dat ik mijn camera weer losmaak van mijn computer. Zet ik de lichten aan, doe mijn haar mooi en druk op opnemen. ''Hey guys! It's Sam! En dit is mijn auditie voor de "7dayscollab!" Na alle vragen te beantwoorden en mijn best te doen op grappig te zijn eind ik de video. Nu, tijd op te te bewerken. Als ik naar mijn Mac ga en begin. Komt Nikki onze kamer binnen (We delen een kamer op de campus). 'Hey heb je mijn bericht gekregen?' Als ze naar voor leunt om wat Dr. Pepper te pakken. 'Wat denk je dat ik nu ben aan het bewerken?' zei ik met een lachje. Ze piepte en gaf me een knuffel. Terwijl Nikki zat en haar Dr Pepper dronk, was ik druk bezig aan mijn video te bewerken. Ik wil dat dit perfect word... het moet perfect zijn. Na 3 uur van bewerken en nikki slapen op een stoel, was ik klaar. Snel, gooide ik een leeg flesje water naar haar. Ze sprong en riep 'Wat? Wat is er? 'Dus' zei ik 'Ik ben klaar met bewer-' voor dat ik mijn zin af kon maken duuwde Nikki me van mijn stoel en drukte op play. Eens dat ik opstond werd ik opgepakt in een knuffel. 'OH MY GOSH das was... AMAZING!!!' Gilde ze. Als we bijde een soort van mini spastische aanval kregen. 'Je moet het echt gebruiken' zei ze. 'Het was','Flawless' zeide we allebei tegelijkertijd, lachend. 'Maar ik ga denk ik is slapen' Zei Nikki.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen