Zayn Malik
Omdat ik gisteren Niall niet kon vinden en hem niet wilde wakker maken omdat hij zijn slaap kon gebruiken, ga ik nu naar hem toe. Over een half uur zou ik hem ook zien bij het interview maar ik wil hem nu spreken. Als ik in de gang kom van Niall's hotelkamer zie ik Louis, Liam en Harry als idioten op een deur rammen. Niall's deur. "Vuile homo wordt wakker." "We hebben nog 10 minuten voor een interview." "En wee het gebeente als je iets zegt." Is Niall gay? Hoezo, 10 minuten nog? Ze stoppen met rammen op de deur. Ik ga snel de wc in. De mannen wc wel. En kijk hoe ze langs mij heen lopen. "Kunnen we hem er niet uit gooien?" "Nee, Niall heeft evenveel fans als Harry. Misschien wel meer. Dus als je heel easy geld wilt verdienen moet hij er bij blijven." "Komen jullie mee naar mijn hotelkamer? Ik heb nog wiet van uitstekende kwaliteit liggen." Als ze de gang uit zijn loop ik naar Niall's deur. Ik klop. Maar als ik na 5 minuten nog geen beweging hoor pak ik de sleutel. Ik ben de enige met Niall's sleutel. We moeten van Paul altijd aan 1 iemand van de band de hotelkamer sleutel geven en Niall geeft hem altijd aan mij. Ik doe er nooit iets mee. Dit is de eerste keer dat ik dit ga doen. Als ik de deur open doe, zie ik Niall niet in de kamer. Net als ik de kamer uit wil lopen komt Niall naar binnen. Hij schrikt en een mes valt uit zijn handen. Ik schrik meer. Ik had Niall al lang niet meer helemaal zonder shirt gezien. Je kunt echt zijn ribben tellen. En zijn armen zitten onder de korsten en littekens. "Zayn, ik kan het uitleggen."
Reageer (3)
Ik heb zo weinig gereageerd omdat ik snel door wauw lezen...
7 jaar geledenEn Zayn moet hem echt helpen ja!
Help hem Zayn..
7 jaar geledenAhhh Snel Verder
1 decennium geleden