Je zou kunnen zeggen dat ik een typisch 19 jarig meisje ben... ik ga naar de universiteit ga, uit gaan met vrienden, en geobsedeerd met beroemdheden. Maar... je zou ook kunnen zeggen dat ik toch een beetje anders ben dan andere meisjes. In plaats van geobsedeerd zijn met jongens en de hele nacht feesten, zit ik en praat tegen een camera voor miljoenen mensen. Ja hebt het nu vast al geraden... maar ja, ik ben een beroemde youtuber. Mijn naam is Sam en er zijn miljoenen mensen die ik nog nooit heb ontmoet in real life, nog niet, ze kijken naar mij elke dag. Het is best wel chic om mogelijk te zijn om te praten met zoveel mensen door een camera of een computer scherm. Ik hou van praten tegen mijn fans en andere youtubers. Het verrast niemand dat ik praat met mensen over het internet... ik ben een compleet sociaal awkward persoon als het er op aan komt om te communiceren met een nieuw iemand in het echt. Maar wanneer ik voor een camera zit in mijn kamer is het alsof ik een kompleet ander iemand ben. Als je me in het echt kent en dan kijkt naar mijn video's zou je echt verward zijn. Ik heb niet veel vrienden buiten het internet maar wanneer ik me inlog op twitter of tumbr of instagram, heb ik automatisch miljoenen vrienden. Ik ben altijd herkent als 'dat ene meisje dat ik voorbij liep in de gang' of 'dat ene heel verlegen meisje'. Maar wanneer ik online ben, ben ik 'het grappigste meisje ooit' en, 'dat meisje dat zo mooi en grappig is'. Ik heb echt 2 kanten. Mijn awkward, real life kant... en mijn internet kant.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen