Chapter sixteen
reactiees? (a)
Tijdens de film letten we nooit op de romantische scenes, want die zijn voor ons,
iedere keer die mensen begonnen te kussen, deden wij het ook, omdat we vonden dat we het beter konden. Toen de film afgelopen was, was het al 3 uur, en Charlotte zei: Mannen, zouden we niet gaan slapen? Ja, zei Christian. Ik gaf Justin een nachtzoen, zei slaapwel, en ik kon eigenlijk niet slapen, maar dat vond ik niet erg, ik lag lekker dicht tegen Justin aan, en ik kon denken, zoete gedachten hebben.
De volgende morgend werd ik al wakker om 8uur.
ik had geen zin om nog in bed te liggen, dus besloot ik me klaar te maken. Ik ging in de douche en moest terug in m'n kleedje kruipen;
Toen ik terug in de kamer kwam, zag ik dat Charlotte en Christian ookal wakker waren en Justin lag al lachend schattig te slapen.
Ik wou hem wakker maken dus ik gaf hem een kus op zijn mond en zei Goodmorning sunshine! waardoor hij al moest lachen. Hij is zo schattig. ik zei: Ik heb m'n mama gebeld liefje, ze komt me ophalen over een kwartiertje, Sorry, want er komen vrienden vanmiddag, en ik moet er bij zijn.. Is niet erg, zei Justin. En hij lachte met z'n lief lachje en sprankelende bruine oogjes naar me. Toen hoorde ik de bel. en zei Oei? dat zal ze waarschijnlijk al zijn.. waarop Justin antwoordde: Oh wacht, ik heb nog iets voor je, Hij gaf me een 59fifty pet met een hartje en xjustin aan de binnenkant.
Reageer (6)
Aaaaww(H)
1 decennium geledenop die foto kykt ie echt scheef
1 decennium geledenzo van: jaa ik lach voor de foto.
Zo lief, snle verder!!
1 decennium geledenveder(H)
1 decennium geledenen als je nu niet snel verder doet eh louise,
1 decennium geledendan kom ik er persoonlijk voor zorgen dat je het wel doet ;o