HEEELLLUUP.. -_-
Oke, lees hieronder xxx
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Geeft een nieuwe abo je inspiratie? I hope so. Love your story. Hoop dat je snel inspiratie hebt. Xx
1 decennium geledenik ben niet zo goed met inspiratie :p
1 decennium geledenHoi, ik vind je verhaal geweldig en ik hoop dat je snel weer inspiratie krijgt. . Ik vind het lastig om je hiermee advies te geven, maar ik kan het proberen.
1 decennium geledenMisschien kan je zoieso iets meer schrijven over de hoofdpersoon zelf, wat zijn haar hobbys, waarom zijn haar ouders weg, wat is haar karakter, enz.
Zelf noemde je al drama, liefde en humor. Ik denk niet dat er meer van die dingen in moet. Als je dat gaat doen, dan wordt het verhaal een beetje nep. Het is goed dat die dingen erin zitten, maar als je expres bijv. extra drama in gaat stoppen, omdat dat zo nodig moet, dan lijkt het niet meer echt. Je kan je beter focussen op wat er moet gaan gebeuren, niet op welke gebeurtennis het beste bij drama past. Eerst de gebeurtenis en dan het gevoel, want dat is ook belangrijk.
Welke gebeurtennisen er dan in moeten, moet je denk ik zelf bedenken, want jij weet het beste wat je uiteindelijk wilt berijken met je verhaal.
Ik zou je ook wel willen helpen door met je mee te schrijven, als je dat zou willen, je zou even kunnen kijken bij mijn eerste verhaal waar ik net mee ben begonnen. Ik weet niet of het onderwerp je aanspreekt, maar zou even kunnen kijken of mijn schrijfstijl jouw aanspreekt, en of je die goed genoeg vindt.
Voor nu veel succes met je inspiratie vinden, ik hoop dat die snel komt, want ik ben heel erg benieuwd wat er is gebeurt met Rinus!