Foto bij New place again

Every new beginning comes from some other beginning's end.

Seneca

Ik trok me schooljasje recht en stopte me haar dat leek te gloeien door het ochtendlicht dat door de kamer scheen in een knot, me haar is rood, en als de zon er op schijnt lijkt het in vuur en vlam te staan. Ik probeerde er gewoon uit te zien, ik wist onder tussen wel hoe ik me moest gedragen op een school.
Ik ben nu drie keer van school veranderd in twee jaar. En elke keer werd gezegd dat we moesten verhuizen op dat vader lief een betere baan kon krijgen.
Me moeder stond onder aan de trap 'Kyla, je wilt toch niet te laat komen hé?'
Ik zuchtte en liep naar benden.
Me moeder kuste me op me wang 'kom, ik breng je wel even'
Ik keek om de hoek van de kamer en zag me vader de krant lezen 'doeg papa, tot vanmiddag', hij bromde wat en verdiepte zich weer in de krant.
Ik greep me parka van het haakje en stapte in de Landrover van me moeder.
We wonen op een afgelegen plek in het stadje Deanhallow.
Er wonen ongeveer 500 mensen, iedereen kent elkaar dus een nieuwe in het dorp valt op.
me moeder tikte op het stuur op de maat van de muziek, country muziek.
Ik luisterde niet echt en keek naar het uitgestrekte landschap voor me.
Ik vind de bossen geweldig, een geluk dus dat me moeder en vader het huis hebben gekozen met een stuk bos er achter.
Me moeder trapte op de rem 'muisje we zijn er'
Ik kroop in een 'mam, alsjeblieft ik ben geen muis', ik wachtte niet op antwoord en kuste me moeder op haar wang en stapte uit de auto.
Het gebouw was reusachtig. Het deed me denken aan hogwards van Harry potter.
Niet dat het zo heten, oh nee. Deze school heette Drake college.
Ik stond een beetje te kijken naar de meiden die naar groepjes liepen en jongens die hun groepje opzochten.
Als ik eerlijk moest zijn, voelde ik me nu wel een muis met de ogen van een groep haviken op me gericht.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen