Foto bij It happend.

Don't trust man in black capes
They will suprise you

De wolken kleurde zwart, het dorp werd verlicht door de vuurzee die werd aangestoken door een horde mannen met zwart gehulde capen.
Vrouwen, kinderen en vaders rende uit hun huizen en waarschuwde de rest van het dorp.
Met een luid kabaal kwam een vrouw naar binnen stormen 'Nelmalea, breng je kind in veiligheid ze komen er aan!'
Nelmalea bedenkte zich niet en pakte de baby op die gewikkeld in doeken lag te slapen.
Het strand aan het einde van het dorp stroomde vol met moeders die met man en macht hun kinderen in veiligheid probeerde te krijgen. Vaders en zonen boven de 14 moesten de vrouwen en kinderen beschermen en trokken de dorpen in.
De vrouw die naast Nelmalea zat begon te ijlen 'Ze komen er aan, Ze komen er aan'
Ze schenkte er geen aandacht aan en stopte haar kind in een houten bootje die haar kind zou weg voeren.
De wilde zee sleurde de kinderen weg.
De nacht bleef onrustig, de mannen kwamen aan galopperen op hun paarden die nog enger leken door de gloed van het dorp die over hun gelaat viel.
De vrouwen begonnen te bidden, de mannen bedenkte zich niet en doodde alle vrouwen op het strand.
Het geschreeuw om hulp stopte pas toen de zon langzaam omhoog kwam.


Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen