Gwen, van gwendoline just so you know
Zouden jullie pretty please willen zeggen wat jullie ervan vinden in de comments??????????
Ha, nu hield ze haar mond, dankje Daan ik kon het echt niet meer uithouden. Ik zag hem naar mij knipogen en ik lachte gelaten terug. Ons plannetje was bijna in het honderd gelopen en dat was echt jammer geweest want we hebben kosten noch moeite gespaard om Lenka de verrassing van haar leven te bezorgen. "Weet je wat jullie zijn?" Vroeg Lenka geïrriteerd, "nou, wat zijn we dan?" klonk de geamuseerde stem van Nils voor hij naar haar toe liep "Een stelletje samenzweerders, dat zijn jullie!" Maar ze begon toch te lachen toen Nils haar in een knuffel trok en fluisterde: "Wacht jij nu maar gewoon af, het komt wel goed." Om een of andere reden had zijn nabijheid een kalmerende werking op haar, dat was iets wat mij tot op de dag van vandaag niet lukte. Je zou het haast een wonder noemen, maar goed het was mij ter oren gekomen dat Lenka de hoofdrol had in een nieuw toneelstuk dat ze gaan spelen en dat ze haar tekst nog moet oefenen. Het is de meest romantische rol in het stuk en ik weet dat er één persoon in deze kamer is die ideaal is voor haar om haar tekst in te oefenen en ik ben het niet dat kan ik je verzekeren.
Ze was weer aan het zingen, volgens mij was het 'never grow up' van Taylor Swift.
Your little hand wrapt around my finger and it's so quiet in the world tonight, your little eyelids flounder cause you're dreaming so i tuck you in turn on your favourite nightlight. To you everithing's funny you got ontving to regret i'd give all i have honey if you could stay like that
Ik hoorde haar in de keuken zingen, (ze was drinken gaan halen) en zag de jongens elkaar veelzeggend aankijken -en gelijk hadden ze want Lenka kon goed zingen- en glimlachte.
Oh darling don't you ever grow up just stay this little.
Ineens stopte ze en vroeg: "het is daar zo stil, er is toch niks gebeurd hé?" "Nee joh, alles is in orde." antwoorde ik vliegensvlug, ik stootte Nils aan en vroeg hem of jij zo meteen met Lenka haar tekst wilde inoefenen "Ja, waarom niet lijkt me leuk!" je kon zo in zijn ogen zien dat-ie het meende (wist je dat die prachtig hazelnootbruin zijn) ik gaf hem vlug een kopie van het script van Lenka, de titel is: 'a dream is a wish your heart makes' toen ze terugkwam met het drinen ging ik naar haar toe nam haar script van de tafel stopte heet in haar handen en fluisterde: "Jij moet je tekst oefenen en Nils gaat je daarbij helpen, graag gedaan!" "wat heb je gedaan, dat is de meest romantische rol in heel het stuk en jij regelt dat ik dat met Nils ga oefenen? wat als ik alles vergeet?" ze begon haast te hyperventileren "oke, rustig! Alles komt goed, je gaat je tekst niet vergeten en je gaat het geweldig doen!" zo ging het ook altijd als we een spreekbeurt hadden, ze kon het maar ze maakt zichzelf bang en vergeet alles. Sindsdien heeft ze een panische angst om te falen, ik kan het haar ook niet kwalijk nemen, maar als we haar zelfvertrouwen niet snel kunnen opkrikken loopt onze verrassing alsnog in het honderd en dat zou echt jammer zijn. Maar goed, haar zelfvertrouwen "Lenka, ik weet dat je het kan, jij weet dat je het kan en Nils zal zien dat je het kan!" "Dat ligt nogal ingewikkeld, jij weet dat ik dichtklap op het moment dat ik het moet zeggen, en zeker als ik het met nils moet oefenen en dan ga ik compleet af!" "word nu eens rustig, luister ik bel roy en we zien dan wel wat hij ervan zegt, aangezien je altijd met hem oefent weet hij het het beste." "Ja doe dat dan maar." ik toetste roy's nummer in en wachtte, nadat hij drie keer was overgegaan nam roy op.
"heey sisss, wat is er?" "Wil jij alsjeblieft tegen Lenka zeggen dat ze moet stoppen met zagen en dat ze gewoon moet gaan oefenen met Nils?!" "Wat, haar tekst?" "nee hoe ze moet flauwvallen, ja tuurlijk haar tekst! Ze is hier bezig dat ze haar tekst gaat vergeten of gaat dichtklappen of weet ik veel wat!" "Geef mij haar eens door." .... "Nou, wat is er?" " luister nu eens goed naar mij, jij hebt die rol gekregen, JIJ, niemand anders jij hebt die rol gekregen omdat je je tekst toen al kende en dus met perfect gevoel kon spelen. Dus nu ga je ophouden met mekkeren en gewoon oefenen met die Nils." "Maar..." "niks te maren, je gaat of je nou wilt of niet!"
"H-hij heeft afgelegd." ze was duidelijk geschokt dat hij zomaar aflegde (dat deed-ie anders nooit), ze gaf men mobiel terug en nam haar tekst uit mijn uitgestoken hand voor ze terug naar binnen liep. "Nils, zullen we op men kamer gaan oefenen?" hoor ik haar vragen "Ja tuurlijk, maar jij zult me moeten leiden want ik ken men weg hier niet." waarop hij zijn ogen sloot en zij in de lach schoot en zei: "is goed, ik zal jouw blindegeleide hond spelen." ze pakte zijn hand en leidde hem naar boven de trap op, opdracht geslaagd. "oke!" begon ik tegen degene die over waren gebleven. "Even over die verrassing, jullie zijn er toch zeker van dat alles geregeld is?" "Wat vertrouw je ons niet misschien?" "ik vertrouw je best Owen, maar ik wil gewoon niet dat er iets misgaat. Ik wil haar wel een s verrassen en als er iets fout gaat omdat er iets niet goed geregeld was dan zal ik mijzelf dat enorm kwalijk nemen!" ik zag hun verblufte gezichten en kalmeerde weer. "Adem jij überhaupt tussen jouw zinnen door?" vroeg rein glimlachend. "Sorry, ik flip soms een beetje, het gebeurd gewoon niet vaak dat ik de kans krijg om haar op zo'n manier te verrassen en ja. "Dan flip je dus?" vroeg daan met een knipoog, "ja, dat leek me wel duidelijk! Maar goed ik weet het wel van jullie maar ik wil het uit de mond van jullie manager horen." "Oke we zullen hem bellen, wacht even." Owen ging naar de gang om te telefoneren, kwam toen terug, gaf mij zijn gsm en ging weer zitten. "Hallo met Gwendoline." "Heey mag ik je Gwen noemen?" dat was echt nog een jonge stem voor zover ik het goed hoorde "ja tuurlijk, dat hoor ik ook liever." "oke gwen, luister, alles is geregeld. jullie worden opgehaald, gaan eerst wat eten en worden dan naar jullie bestemming gebracht." "oke, dat klinkt goed, maar waar gaan we dan eten?" "jullie mogen kiezen, voor mijn part gaan jullie naar een vijfsterrenrestaurant, het is haar avond." "ach voor ons is de mc donalds ook al goed hoor." "nog één ding, je moet bij je vertrek aan de mc do lenka blinddoeken zodat de verrassing niet verpest wordt. oh en hou je mond tegen lenka." "oke, dankje, doei." "doei!" Ik gaf owen z'n telefoon terug en ging opgelucht zitten. "oke, dat is in orde, heeft er iemand van jullie een blinddoek?" "ja, maar dat leggen we in de auto als jullie opgehaald worden." "oke, dankje nu ben ik gerustgesteld."
Reageer (3)
Leuk, ik woon ook in België, snel veder
1 decennium geledenk wil de rest LOL die hebk hier lige ge zij bij mij en hebt zelf gegeve thanks girl
1 decennium geledenLeuk ! Snel verder xx
1 decennium geleden