Chapter fifteen
<'3
Toen alle lichten terug aanwaren, stonden we daar nog altijd. Oh, het was zo volmaakt, zo geweldig, zo perféct. Ik zag in m'n linkerooghoek jaloerse dellen, en in m'n rechterooghoek Charlotte, met Christian die eerst blij naar mij en Justin kijken, dan naar elkaar, en dan een volle kus op de mond geven van blijdschap.
Als ik en justin klaar zijn [wat wel even geduurt heeft] geef ik hem een liefdevolle knuffel en besluiten we nog iets met z'n vieren te gaan drinken.
Het is een koude winteravond en ik zit dicht tegen Justin aan, geef ik hem een arm, en lig ik met mijn hoof op z'n schouder. Deze avond kan niet meer stuk, en hij moet nog lang doorgaan. Opeens komt Justin met een goed idee; Laten we vanavond allemaal bij mij thuis komen slapen, om al het goede nieuws te vieren. terwijl hij dit zegt buigt hij hem naar mij toe en geeft me een kus op m'n neus;
Ik moet lachen. Charlotte antwoord: Goed plan.., effe ouders bellen.
Ik ga even apart staan, toets het nummer van m'n moeder in, en als ze opneemt zeg ik; Mam, mag ik vanavond bij Justin blijven slapen?, nee Charlotte en Christian zijn er ook bij, nee we gaan niks fout doen. Oké, thanks byee, tot morgen..
Als ik terug aan onze tafel kom zeg ik: Jeej, feesjee (: Waardoor iedereen moet lachen.
daar zeg ik dan serieus op: Wat? het is toch zo? Ja natuurlijk! antwoord Christian.
Oh, oke laten we naar huis gaan,dan kunnen we film kijken enzo. zei Justin..
Gelukkig woont hij hier niet ver vandaan.. kunnen we te voet gaan.
Eens we thuis zijn loop ik direct naar z'n kamer en spring ik op z'n fatboy.
Het gaat hier nog interessant worden denk ik in mijn eigen al lachend;
Als Justin, Charlotte en Christian op de kamer komen, springt Charlotte erbij, en Christian en Justin gaan op het bed zitten, Dan zegt Justin, Gaan we een romantische film kijken? waarop ik terugroep: Oké! haha, zo schattig, een romantische film, hij heeft echt zo het totaalplaatje hé;
En hij ruikt goed, dat vind ik belangrijk aan een jongen..
We hebben ons gevestigd, ik lig samen met Justin in zijn tweepersoonsbed, en Charlotte en Christian liggen samen in het bed dat we opgezet hebben.
Als ik het licht heb uitgedaan, spring ik in z'n bed, hij slaagt zijn arm om me heen, en ik geef hem een passionele tongkus.
Reageer (5)
met een jongen moet je een Horrorfilm kijken dan kan je je lekker dicht tegen hem aandrukken
1 decennium geledenik ben nu al verslaafd aan jou story!!!!
1 decennium geledenIk ben verliefd op je story(flower)
1 decennium geledenveder:)
1 decennium geledenZo moooi!
1 decennium geledenVERDAAAR!
x