als nils en ik klaar zijn met winkelen gaan we naar daan. als we bij daan aankomen is iedereen al half dronken, jezus zeg wat is hier gebeurd zeg ik als ik de lege flessen drank zie? nou we hadde dorst zegt daan. doe.normaal zeg als je dorst hebt drink je cola of water niet 2 flessen wijn en een fles breezer. dan komt Nils heel vrolijk de keuken uit lopen met nog een fles drank. ik heb nog wat gevonden zegt hij. ben je helemaal gestoord zeg ik wil jij net zo eindigen als een van deze zombies? zo ja nou ga dan lekker op zoek naar een andere vriendin of ga lekker alleen verder dan kun je doen en laten wat je wilt. dan gaat me mobiel het is esmee.
v:vera e:esmee r: rein d: daan

v: heey es hoe ist
e: met de baby en mij is alles goedd hoe is het daar bij daan
v: niu hier is het zwaar klote ze hebbe allemaal heel veel gedronken daan kan amper nog een normaal woord zeggen.
e: en Nils
v: nils moest stoppe van mij maar ik.ben wel heel boos op hem geworden
ik begin te huilen es ik heb dingen tegen hem gezegt die ik niet wou zeggen ik ben zo bang dat ik hem nu kwijt raak.

r: veer dat gebeurt niet geloof mij maar mag ik daan ff
v: nou ik zal hem ff tege zijn kop slaan en zegge dat jij het bent maar geloof mij hij zegt niks zinnigs .
r: dat maakt niks uit geef hem
d: met daaan
r: daan idioot doe normaal je brengt iedereen ingevaar zo.
d: boeie laat me met rust
v: heey ben ik weer hij is heel boos nu ik ga wel ff naar hem toe.
ik loop naar de gang en geef een gil.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen