Foto bij Alien 2

I love you to the moon and back <3

Didi kwam vanachter de bosjes en liep stil naar Paula. Hij deed teken naar Femke dat ze niks mocht zeggen. Femke zei dan ook niks. Didi sloop dichter en dichter naar Paula toe, die gewoon maar door sprak.

“BOE!” riep Didi al lachend.

“Didi!” riep Paula boos. Femke moest er van lachen.

“Hej Femke. Alles goed?” vroeg Didi nog half al lachend.

Femke knikte dapper.

“Met mij ook.” zei Didi zonder dat Femke de vraag kon stellen. “Ik heb een vriendin.”

“Jij ook al?!” vroeg Femke ongelovig. Paula en Didi begonnen te blozen. “Wacht eens even! Zijn jullie?!” Femke wees met haar vinger naar Didi en dan naar Paula. Ze knikte langzaam.

“O my god! Zo cute! Proficiat!” riep Femke blij.

Didi sloeg zijn arm rond Paula. Net op dat moment komen Melanie, Bo en Os het park binnengewandeld. Os sleurde alle koffers van Mel, inclusief die van zichzelf, mee. De hele groep moest lachen met het zicht. Ze begroeten Os en Mel en gingen dan allemaal gezellig aan een tafeltje op het terras zitten. Ze zagen hoe Freddy met zijn lila kleurige hoed afkwam.

“Neen, papa! Niet weer die hoed?!” zei Femke lachend.

“Sttt… De hoed gaat dit jaar weer spreken!” zei Freddy.

“Euh, Freddy moeten we niet wachten op Stef? Anders is dat ook niet eerlijk.” zei Os.

Femke voelde de tranen weer in haar ogen prikken. Ze ging niet toegeven, en haar tranen niet de vrije loop laten gaan. Ze moest sterk blijven.

“Ja! Ik vind dat ook niet eerlijk!” kwam Paula Os bij.

“Ja!” zeiden Mel en Didi dan vervolgd.

“Stef komt niet.” antwoordde Freddy kortaf.

“Wat?!” riep iedereen in koor, met uitzondering van Femke.

“We weten niet waarom! En papa en ik vinden het ook héél spijtig, maar we kunnen er niks aan doen! Kunnen we nu ons bezig houden met de taken en het feest voor vanavond?!” kwam Femke tussen de groep en haar vader. De groep keek geschokt naar Femke.

“Euh ja, neem allemaal maar een kaartje uit de hoed. De jongens zullen ook nog de gewone klusjes moeten doen. Vrouwen kunnen dat niet zo goed.” zei freddy dan maar om de stilte te verbreken.

“Poetsen!” riep Melanie. “Dat ga ik niet doen Freddy!”

“Mel, wees blij. Om te poetsen moet je geen make-up aan doen, dus kan je langer slapen. Anders moet je toch een uur in de badkamer staan.” lachte Didi.

“Ha ha ha.” lachte Mel sarcastisch.

“Receptie!” riep Femke. “Weer eens iets nieuws.”

“Animatie!” riep Bo. “Eigenlijk had ik dat altijd al wel eens willen doen.”

“Bar.” zei Paula.

“Ik ook!” riep Didi vrolijk. Het koppeltje gaf elkaar een high five.

“Het is daar wel geen kus bar éh!” grapte Os.

“Vanaf nu hangt er een camera in het zwembad, zo is er niet echt een badmeester nodig. Femke, in de receptie kun je de beelden van het zwembad zien. Paula en Diderik, in de koffieschop kun je het ook volgen. Als er iets gebeurd gaan jullie zo snel als jullie kunnen naar het zwembad en verwittigen jullie mij!” tikte Freddy hen op de vingers. Didi deed alsof hij in het leger zat en deed de groet.

“Ai aj sir!” zei hij met een zware stem.

“Didi!” Paula sloeg zijn hand dat tegen zijn voorhoofd lag weg, zodat hij weer normaal zat.

Freddy keek even boos naar Diderik maar ging dan weer verder.

“Vanavond is er feest. Samen met de eerste gasten vieren we het nieuwe hoegseizoen van Galaxy Park. Om 17uur komen de eerste gasten. Vanaf 20uur is het feest. Er zullen er welgeteld 29 man zijn, met jullie erbij. Euhm…” Freddy liep met zijn vinger het blad af, of hij geen dingen vergeten was te zeggen.

“Oh ja! Jullie kunnen de koffieschop pas om 19u30 klaar maken. Dus zet de spullen allemaal bij het zwembad, die gaat toch pas open morgen.”

Iedereen sprong recht en gingen naar hun bungalows. De meisjes naar Venus en de jongens naar Pluto.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen