Boogschutter
Boogschutter
23 November 22 December,
Kleur: Blauw, Planeet: Jupiter,
Element:vuur,
Metaal: tin,
Kleuren: donker paars, koningsblauw,
Planten: asperge, anjers, paardebloem, tomaat,
Bomen: Linde, moerbei, Es, berk, eik,
Landen: Spanje, Australië, Hongarije, Madagaskar,
Steden: Toledo, Boedapest, Keulen.
Bekende mensen : miley cirus, the maassen en jan smid
De Boogschutter is erg openhartig van aard. Hij bezit van nature verantwoordelijkheidsgevoel en hij is loyaal, eerlijk en grootmoedig. Zijn mening maakt hij onverbloemd kenbaar en bezit een sterke zin voor gerechtigheid. De Boogschutter wil zich altijd vrij voelen, heeft aanleg voor claustrofobie, terwijl ook het huwelijk hem naar zijn gevoel aan banden legt. De boogschutter is sportief en als hij eenmaal een doel voor ogen heeft zal hij deze ook volbrengen. De boogschutter wil altijd een uitdaging hebben en heeft meer dan normale behoefte aan lichaamsbeweging. Goede beroepen zijn het onderwijs, jurist, filosoof of beroepen in de buitenlucht met dieren. De boogschutter is een spontaan mens, eerlijk en direct in alles wat hij doet en zegt. De waarheid is erg belangrijk voor een boogschutter en hij wil geen mensen kwetsen maar zo komt het vaak wel over. De boogschutter heeft een optimistische instelling en kijkt altijd naar de toekomst. Heeft de boogschutter een doel bereikt dan stelt hij onmiddellijk de volgende. De boogschutter houd er van op pad te gaan zodat hij zijn enorme hoeveelheid energie kwijt kan. Reizen en sporten en dan voorla buiten sporten maar ook uitgaan passen heel goed bij de boogschutter. De boogschutter wil graag onder de mensen zijn en kan zich slecht vermaken in zijn eentje. Ook bezitten boogschutters een natuurlijke charme die hun aantrekkelijk maken voor het andere geslacht. De boogschutter heeft altijd een enorme behoefte aan vrijheid in de ruime zin van het woord.
Er zijn nog geen reacties.