Foto bij Schorpioen

Schorpioen

24 oktober t/m 22 november
kleur: bloedrood,groenblauw,kastanjebruin
Planeet: pluto
Element: water
Metaal: Ijzer
Planten: waterkers,mos,pioenroos
Bomen:sleedoorn,braamstruik
Landen:Finland,zweden,canada
Steden: Detroit, vancouver, Stockholm
Bekende mensen: Julia roberts, Diego maradonna en Leonardo dicaprio

De Schorpioen is een teer wezen waarin een kracht en energie bruist. De schorpioen heeft veel tederheid, passie, enthousiasme en geeft niet snel op. De schorpioen heeft hele diepe gevoelens die hij niet snel laat zien maar hem wel heel erg beïnvloeden. De schorpioen maakt een raadselachtig en gesloten indruk maar hij straalt ook macht uit. De schorpioen beleeft alles veel intenser doordat zijn zintuigen beter ontwikkelt zijn maar ook is hij snel gekwetst en neemt snel wraak. De schorpioen heeft een goede mensen kennis hij weet al snel hoe mensen in elkaar zitten en wat voor persoon ze zijn. De schorpioen besteedt veel tijd aan nadenken en neemt vaak zijn rust thuis is de schorpioen weinig tolerant en wil zich graag tegen dingen verzetten. Beroepen die bij de schorpioen passen zijn diepzeeduiken, psychotherapie, chemie, chirurgie, het begrafeniswezen en de staalindustrie. Misbruik maken van zijn macht of van de negatieve kant van magie, fanatiek, jaloers, vernietigend en handelend uit eigen belang zijn de negatieve eigenschappen van een Schorpioen. De goede eigenschappen zijn dat Schorpioenen een spirituele kijk op de zaken hebben en het vermogen eerlijke besluiten te nemen. Voor de schorpioen is seks erg belangrijk en dit beïnvloed zijn leven door afwijzingen kan de schorpioen heel gedeprimeerd worden nog meer dan bij andere. Schorpioenen doen veel aan sport of stellen zich op het werk concurrerend op, terwijl schorpioenen ook hun energie gebruiken om de perfecte huisvrouw/man te zijn of stellen alles in het werk om als voorbeeldig gezien te worden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen