Foto bij Leeuw

Leeuw

23 juli/23 augustus
Kleur: Goudgeel, Oranje
Planeet: Zon
Element: Vuur
Metaal: goud
Planten: zonnebloem, goudsbloem
Bomen: sinaasappel en alle citrus bomen
Landen: Frankrijk, Italië, Roemenie
Steden: Rome, Praag, Damascus, Los Angeles
Bekende mensen: Sandra bullock, kim feenstra en tijl beckand

Leeuwen zijn levenslustige mensen die worden gekenmerkt door hun zelfstandigheid, een sterke wil en een grote levenskracht, zij zullen zich vaak slechts met tegenzin onderwerpen aan voorschriften, normen en wetenschappelijke principes, zoals b.v. statistieken. Leeuwen staan meestal met beide benen zeer zelfbewust in het leven, handelen impulsief, zelfstandig en doelgericht, zonder lang om de dingen heen te draaien. De kracht van de Leeuwmens is een duidelijk waarneembaar zelfbewustzijn, onafhankelijkheid en spontaniteit. Aan de normen waarde die de leeuw vormt houd hij zich zijn hele leven. De leeuw kan bemoeiziek zijn en moet wennen als andere mensen ook een mening hebben. Leeuwmensen hebben een natuurlijke charmes en zijn snel lichtgeraakt en als ze echt boos zijn is hij de koning en doen de mensen al snel wat hij zegt. De leeuw is een open en eerlijk mensen en hij houd van mensen die net als hij recht door zee zijn. Deze eerlijkheid komt uit het feit dat leeuwen graag gerespecteerd willen worden maar vinden dat je dit wel moet verdienen. Ook heeft dit te maken met de normen en waarden van leeuwen ze hebben totaal eigen normen en waarden(dit kunnen hele goede zijn) maar iemands anders normen en waarde kan de leeuw niet begrijpen behalve als hij deze mening deelt. De leeuw heeft snel in de gaten waarneer hij iemand kan vertrouwen. De leeuw is een erg harde werker als het voor iets is wat hij leuk vind of graag wil hebben en als hij dit bedacht heeft praat niemand het hem meer uit zijn hoofd. Zijn sterkste kant is zijn leiderschap en het sluiten van compromissen zijn slechtste kant is zijn luiheid en doen wat hij zelf wil.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen