Tweeling
Tweeling
21 mei/21 juni,
Kleur: geel,
Planeet: Mercurius,
Element: lucht
Lichaam: oren, borst, armen, handen en longen,
Metaal: kwikzilver
Planten: lelietjes van dalen en lavendel,
Bomen: notendragende bomen,
Landen: VS, Wales,
Steden: London, Plymouth, Melbourne en San Francisco.
bekende mensen: Johnny depp, alain clark en Nicole kidman.
Tweelingen zijn vaak zeer levendige, temperamentvolle en vitale mensen. Ze houden van uitdagingen, praten graag en zijn amusant in de conversatie. Vaak hebben tweelingen veelzijdige interesses en hobby’s, ze zijn jeugdig en modern in hun opvattingen en verschijning.
De negatieve eigenschappen van de tweeling zijn dat ze rusteloos, sluw en wispelturig kunnen zijn. Ze zijn inconsequent. De tweelingmens heeft altijd gelijk en zal nooit van mening veranderen, tot de kwestie een volgende keer op tafel komt. Ongetwijfeld zal hij een ander standpunt innemen en ontkennen vroeger een andere mening te hebben gehad. Hij heeft een groot talent voor woord en weerwoord en maakt de indruk van alles op de hoogte te zijn, hij weet zich overal uit te praten. De tweeling zit niet graag stil een zal over het algemeen altijd twee dingen tegelijk doen. Ze hebben dringende behoefte aan communicatie en houden van discussies, daarom zijn ze vaak uitmuntende journalisten of zijn ze getalenteerde schrijvers, onderwijzers en redenaars . Sommigen zijn getalenteerde dansers Tweelingen houden van afwisseling en verandering, hij doet er goed aan geen baan te kiezen die inhoud dat hij steeds in dezelfde omgeving moet werken, of die saai en eentonig is. Hij moet altijd zijn horizon verwijden, steeds nieuwe dingen leren, anders raken ze gauw overspannen. Maar tweelingen hebben hun lichaam mee, want tweelingen wordt als het meest jeugdige teken aangemerkt. Tweelingen zijn niet erg emotioneel en spreken bijna nooit hun gevoelsleven uit. De tweeling is nieuwsgierig en is altijd opzoek naar nieuwe dingen waardoor de aandacht van de tweeling vaak verdeelt is over verschillende dingen. De meeste tweelingen houden van spelletjes, lezen en praten maar als de tweeling spelletjes speelt met mensen moet hij uitkijken want hij kan slecht tegen zijn verlies.
Er zijn nog geen reacties.