Foto bij 1. Haven't met you yet

Enjoy every moment.

''Meiden, hebben jullie alles ingepakt? '' schreeuwde mijn moeder naar boven.

Jamie was echt aan het rennen en vliegen en ik zat rustig op bed naar haar te kijken. Het was hilarisch om te zien eigenlijk. Ik weet niet hoeveel koffers ze nu al heeft, 3? En dan nog 5 handtassen? Kijk, ik heb ook wel 2 koffers en 2 handtassen maar dat is omdat ik het echt nodig heb. Zij heeft de helft niet eens nodig. We gaan daar ook nog dingen kopen! Met hoeveel koffers gaat zij terugkomen? 15?

''Wat zit je nou stom te lachen?'' zei Jamie ineens. Ik had niet eens door dat ik aan het lachen was.

''Binnenpretje.'' zei ik maar en liep snel naar mijn eigen kamer. Ik moest toch nog wat laatste dingetjes pakken.

We zouden morgen vroeg vertrekken en ik liep al in mijn pyjama. Ik had mijn kleren klaargelegd voor morgen. Ik had mijn handtas nog verder ingepakt en was eigenlijk klaar om te gaan slapen. Nog even beneden een theetje drinken en dan lekker slapen.

*

''Meiden, we vertrekken om 4 uur vanacht dus zorg dat je klaar staat.'' zei mijn moeder nog voordat ik mijn kamer in liep.

Oké, het is nu 11 uur dus ik ga slapen tot half 4. In een halfuurtje kan ik alles wel doen en ik ga me niet helemaal opmaken aangezien ik lange tijd in het vliegtuig zal zitten. Ik zette mijn wekker op half 4 en sloot snel mijn ogen.

*

''I, I love you like a love song baby. I, I love you like love song baby.'' klonk mijn wekker door de kamer. Gelukkig lag mijn telefoon naast me en klikte ik hem snel uit.

En in 3... 2... 1... ''Maybe it's the way she walked, straight into my heart and stole it. Through the doors and past the guards. Does like she already owned it.'' Maar natuurlijk. One Direction. De wekker van mijn lieftallige zusje.

Ze zette hem ook gewoon niet uit hè. ''And we danced all night to the best song ever.''

''Jamie Beau Wilder, zet die verdomde wekker uit!'' schreeuwde ik door het hele huis, niet eens wetend of mijn vader eigenlijk al wakker was. Waarschijnlijk was hij toch al wakker door deze geweldige muziek.

''Gebruik niet mijn hele naam Amy Lynn Wilder, alleen Niall mag dat.''

You're kidding me right? ''HIJ KENT JE NIET EENS!''

''NOG NIET!''

Natuurlijk Jamie, natuurlijk.



And I know that we can be so amazing
And, baby, your love is gonna change me
And now I can see every possibility

Reageer (1)

  • Subdivisions

    Whaha Jamie is geniaal C:
    Snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen