Chapter fourteen
First kiss.
Louises point of view:
Kom zottie, laten we vertrekken! zeg ik lachend. Oh ja, anders zouden we hier nog blijven staan!
zei mama roepend vanuit de auto. Let's gooo riep justin. waardoor ik hard moest lachen.
We zaten allebei op de achterbank en hij zegt tegen mij:Ik heb er echt veel zin in!, beloof me,
dat je de laatste dans met mij slowt okay?
waarop ik antwoord: Haha, ik ga niet weg zonder met jou gedanst te hebben hoor! Toen we bij het school aankwamen, stonden Charlotte en Christian ons al op te wachten. Ja, we moesten onze intrede toch met z'n vieren doen niet?
Heel de avond was geweldig. Ik en Justin waren niet van elkaar weg te kijgen. Hij was echt zoo schattig,
hij kon dansen, hij was geweldig. Ik ben echt verliefd.
Toen ik en Charlotte naar toilet gingen, moesten we vanalles bespreken. ik zei Omygoosh, Charlotte, vanavond gebeurt het hé. Jaa, Louisee, i'm so happy for youu. hoe da Justin naar u kijkt, hij is echt dolverliefd, kom Lou, sla je slag!
Justins point of view:
Ooh; de avond is gewoon perfect. Ze is gewoon gewelig, en die mooie blauwe ogen.oh, ik kan er in verdrinken.
Ik zal blij zijn als ht de slow is, ik ga van dat moment genieten.
Oei Louise moet naar het toilet, Hé Christian, het is zover.
jaa, sla je slag man, ze vind je echt leuk.
Ze zijn terug, oh Louise, heeft ze haar nu nog extra mooi gemaakt voor my? ze is geweldig.
Oh het is zover, het slowliedje, ik loop nerveus naar Louise toe en zeg: Mag ik deze dans liefje?
Het geeft zo'n zacht gevoel, ze voelt zo warm aan. Oh, dit moment mag nooit meer stoppen. Ofja, toch wel, want dan is et tijd voor 'de kus'. Als het liedje eindigt, kijk ik Louise in haar prachtige lichtblauwe ogen,
ik kom dichter, sluit mijn ogen en geef haar een zachte tedere kus op haar lippen.
Louises point of view:
ik sta tegen zijn zachte, heerlijkaanvoelende lijf. Het liedje eindigt, en ik kus hem.
Reageer (9)
aaah lief!!!
1 decennium geledenoeeehhh<33
1 decennium geledenAhhww(flower)
1 decennium geledenoehhhh dooor!
1 decennium geledenOeehh!
1 decennium geleden