Songsss.
3 Reactiees
Ik zucht het is Donderdag en vandaag zal waarschijnlijk weer super saai worden. Er is een troost, Taylor zou dezelfde dag met mij ondergaan. En als Taylor erbij was moest het wel gezellig worden, want hij kon de dag zeker wel opfleuren. Ik zucht, Taylor. Net als ik aan hem denk loopt er een jongen naar binnen die precies op hem lijkt, Demi kijkt met er met grote ogen naar.
'Heej Tay!' roep ik terwijl ik me klaar maak om een saaie dag op school tegemoet te gaan. Hij grinnikt om Demi en dan lopen we samen naar school. Het is maar een straat verderop dus komen we mooi op tijd, dat is Taylor's eis, want als hij vroeger komt dan de bel heeft hij een aanhangsel fans om zich heen en is hij alsnog te laat ondanks zijn vroege komst.
'Het was echt supergezellig gister!' zeg ik,
'Fijn dat jij dat ook zo vind' ik glimlach,
'Ik heb vanochtend nog bericht gekregen dat het volgende afspraakje morgen wordt, dan hebben we geen school dus kunnen we later blijven als gisteravond. Wat ik dus echt jammer vond gisteravond.'
'Gezellig'
'Dakota komt ook.' ik kijk Taylor aan,
'Jane? Dakota Fanning?' hij knikt, 'Yap'
'Niet te geloven! Ik ga haar echt ontmoeten! En Kristen?'
'Volgens mij gaan Kristen en Robert er met z'n tweeen opuit maar om mij dan niet alleen te laten zitten komt Kellan in plaats van Robert'
ik grijns,
'Mij maakt het niet uit!' we lopen de school in -dit keer zonder fans!- en dan zit ik weer alleen in de klas. Ik richt mijn aandacht op de lerares, maar mijn ogen dwalen af naar Taylor natuurlijk. En hij blijkt dat door te hebben en maakt een grappig gezicht van zijn maar al te serieuse gezicht. Ik schiet in de lach, de lerares kijk streng naar me, maar ze is niet zo streng om me eruit te sturen. Wat iemand anders dus wel gedaan zou hebben. Nu kan ik mijn aandacht dus wel op haar richten als ik dat gezicht van Taylor weer voor mijn beeld krijg. Als de les afgelopen is en ik verveeld het lokaal uitloop voor het volgende lesuur komt Taylor naast me lopen,
'Taylor, beddankt dat ik er bijna uitgestuurd ben door jouw' hij grinnikt, en geeft me een por.
'Taylor wens me succes'
'Waarvoor?'
'Om deze les te overleven, het is Spaans!'
'Ha, succes dan!'
'Maar Taylor, wil je ooit eens een keer een liedje voor me zingen?'
'Dat wordt en afgang, zeker met jouw erbij!'
'Kom op Tay, jij weet net zo goed als ik dat je supergoed kan zingen en dat ik je muziek elke dag luister!' hij kijkt me aan, had ik iets verkeerds gezegd? Ik weet het al
'Me zusje is een grote fan! Ha, niet dat ik het slechte muziek vind hoor. Mijn zusje zet de muziek altijd keihard aan!' zeg ik snel. Want ik weet dat hij niet wil uitgaan met fans. En ik bedoel, ik lieg toch niet tegen hem? Demi luisterd altijd muziek van Taylor, maar dat betekend niet dat ik dat nooit doe. Oh, wat heb ik er vaak over gefantaseerd om een duet met hem te zingen. Niet dat ik kan zingen, dat is niets vergeleken met hem. Maar toch lijkt het super leuk.
'Je zult het nog wel een keer horen, maar kom we moeten verder' zegt hij en trekt me aan m'n hand mee naar het volgende lokaal.
'Dus in deze grote villa woont onze superster Taylor?' vraag ik, hij knikt.
'Ik wil je iets laten zien' zegt hij, 'En horen' hij pakt mijn hand en hij loopt een trap naar de kelder.
'O My God! Taylor!' ik kijk naar zijn eigen studio,
'Ik ga nu een liedje voor je zingen' hij loopt naar een ruimte waar je op kan nemen, ik ga op een bureaustoel zitten en doe een koptelefoon op. Hij steekt zijn duim op en begint dan "haleluja" te zingen. Hij zingt echt supermooi, ik moet mijn best doen omiet te huilen. Maar aan het einde bij de hoge noot die Taylor zo goed zingt rollen er toch tranen over mijn wangen. Als het liedje afgelopen is komt Taylor naar me toe
'Waarom huil je?' vraagt hij doodnormaal,
'Je zingt het zo mooi!' zeg ik, met zijn duim veegt hij mijn tranen weg, ik glimlach.
'Taylor dit was prachtig!' stamel ik uit, hij glimlacht.
'Wil je nog een liedje zingen?' vraag ik, 'Dan ga ik je opnemen als mooie herinnering voor later'
'Geen camera!' roept Taylor, 'Ik heb al papparazzi genoeg!' ik grijns en zucht nep.
'Echt geen camera?' probeer ik, maar Taylor is koppig genoeg om "nee" te zeggen. Ik duw hem naar voren en hij loopt weer naar de andere ruimte, door het glas kan ik hem zien.
'Welk liedje?' vraagt hij, ik haal mijn schouders op. Dan begint hij "Lucky" van Jason Mraz te zingen, als de meisjesstem komt stopt hij en wenkt mij. Ik kijk naast me of er iemand naast me zit. Hij grijnst, dan sta ik op en loop ik naar hem toe, hij houdt zijn armen wijdt en als ik er ben slaat hij zijn armen om me heen.
'Zing!' zegt hij, 'Maar ik kan niet zingen!' zeg ik, maar hij schudt zijn hoofd,
'Dan maar niet' hij grijnst en zingt het stuk wat hij net gezongen heeft weer, ik sta in zijn armen, zijn sterke armen. Dan begin ik te zingen, ik zie de verbasing in zijn gezicht, terwijl we zingen begint Taylor te dansen.
'Taylor nee!' zeg ik tussen het zingen door als hij begint te dansen. Dan struikel ik, maar Taylor heeft me stevig vast en tilt me nog net omhoog. Hij lacht.
'Ik heb je' van schaamte kijk ik naar de grond.
'Ik zei toch dat je!' probeer ik maar Taylor begint weer verder te zingen.
'En jij zei dat je niet kon zingen? Je kan het dus wel!' zegt Taylor als het liedje afgelopen is. Ik glimlach.
'Lucky heeft een mooie songtekst' zegt hij, de songtekst gaat over twee beste vrienden die verliefd worden. Ik zucht, zou dat ook met Taylor en mij gebeuren?
'Tay!' zeg ik als hij me in een beweging heel gemakkelijk optilt en me mee naar de woonkamer brengt. Ik lach.
'Taylor wil je dit nooit meer doen! Ik schrok me dood!' zeg ik als hij me in de bank heeft neergezet. Hij grijnst. Hij doet de muziek aan en samen beginnen we weer te dansen. Terwijl ik dat helemaal niet kan, maar het lijkt Taylor niets uit te maken. Daar ben ik blij om.
Reageer (5)
aah kei sweet! bedankt voor het melden weer doen? x
1 decennium geledenverder
1 decennium geledenkep net je hele verhaal gelezen, vind hem echt top! Alsjeblieft snel verden(A) Vind het verhaal echt goed:D
1 decennium geledenEcht een goed stukje weer, blijf door gaan!
1 decennium geledenGeweldig!
1 decennium geledenSnel weer verder