Foto bij 0. Pilot

''Jamie, ik heb hier echt geen zin in. Ik laat veel toe maar nu wordt het me echt allemaal even te veel.'' gilde ik naar mijn zusje die op de bank tv zat te kijken. Waarom ik zo uit mijn dak ging? Mijn zus moest weer een interview zien van One Direction terwijl ik mijn serie echt heel graag wilde kijken.

''Je moet echt stoppen met zeuren Amy, laat mij gewoon.'' schreeuwde ze boos terug.

Ik heb echt niks tegen One Direction, geloof me,maar ik ga ze gewoon bijna haten door het gedrag van mijn tweelingzus.

Ik ben nooit iemand geweest die bekende sterren niet mag, of zelfs haat. Ik ben niet iemand die alles geloofd van wat de media zegt. Iedereen moet wel de kans hebben om zichzelf te verdedigen. Je weet nooit wat er allemaal gebeurd achter de schermen.

Maar dit, dit gaat gewoon te ver.

Ik kan veel hebben hoor maar het gedrag van mijn zus is gewoon onacceptabel. Dat interview staat over 1 minuut op internet, waarom zou ze het dan gelijk nu moeten kijken?

Ik gaf het maar op. Onze ouders waren niet thuis en ik had geen zin in gezeik.

Ik plofte naast Jamie neer op de bank en keek even naar de kalender op de muur. Over een week is het eindelijk zomervakantie en dan gaan we naar Amerika. Ik kan niet wachten. Engeland is geweldig hoor, maar Amerika is Big Deal! So Excited!

''En de jongens vertrekken volgende week naar Amerika voor hun nieuwe tour en wat vrije tijd. Houdt Twitter en Facebook in de gaten over waar en wanneer de jongens er zijn.'' zei de presentatrise op tv.

Ik schrok op. Ten eerste door Jamies gegil en toen door mijn eigen gedachten. Dit ga je toch niet menen? Zijn zij dezelfde tijd in Amerika als wij? Laat hun alsjeblieft in New York zitten als ik in California ben!

HELP!

Reageer (2)

  • JLove1D

    aboooooooooooooooooo

    1 decennium geleden
  • Subdivisions

    waauw leuk geschreven!
    ik ben benieuwd
    new abo, snel verder xx (Y)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen