Foto bij Chapter seven - The prom part II

ohgosh i love him ^^
ik wil meer reactie's en lezers );
ohja, er komt nog drama maar nog niet meteen (':
- beetje langer gemaakt (':

<33

Charlotte pov:

5 seconden voor de lichten terug aan gingen en de muziek stopte voelde ik zijn hand door mijn haar gaan en zijn lippen zachtjes op de mijne drukken. Ik ga met mijn hand door zijn haar en ik voel zijn tong tegen mijn lippen duwen, zachtjes doe ik mijn mond open. Onze ogen zijn dicht, maar toch zie ik de lichten terug aan springen. Opeens is het muisstil in de zaal... Justin doet zijn ogen open en ik ook. Hij nam mijn hand en liep naar de uitgang. Daar werden we tegengehouden door Chelsey, ik kende haar wel, ze was helemaal gek van justin bieber. Maar ze was zo'n bitch, iedereen deed alsof ze haar aardig vonden omdat ze zo populair was. "Zo charlotte, jullie passen mooi bij elkaar" zei ze met een schijnheilig lachje. Ze had een bekertje met limonade in haar handen en gooide het over mijn hoofd. "He, waarom deed je dat nou?" Dat was de stem van mijn beste vriendin. Damn, sinds ik met justin ben heb ik haar bijna niet meer gebeld, maar ze zou toch pas volgende week terug komen van haar tante? "Louise! oh meisje ik heb je gemist." riep ik uit. Ik wou haar een knuffel geven maar hield me in. Ik plakte tenslotte nog van de limonade. "Ga jij nou maar eerst met je justin weg." Hield chelsey vol. Nu kwamen de vrienden van Justin er ook bij staan. Justin had voor zijn '1e schooldag' vorige maand al op onze school gezeten. Maar toen was ik er nog niet. Ik liep met Justin naar buiten, en beloofde Louise te bellen zodra ik klaar was, dan kon ze morgen blijven slapen. Toen we veilig de straat uit waren, reed justin met me naar een bos...

Justin pov:

Chelsey of zoiets kwam naar ons toe, en voor ik het wist goot ze een bekertje frisdrank over mijn meisje heen? Het ging allemaal zo snel, Louise was ineens terug. Het was allemaal zo ingewikkeld, waarom kon ik nu geen gewoon leven hebben. Maar goed, ik nam Charlotte's hand en nam haar mee naar het bos. Ik zou het haar nu vragen. Hopelijk wou ze wel, want na deze bewogen avond wist ik niet of ik wel goed genoeg was voor haar...

Reageer (2)

  • inlovewithJB

    VERDEEEEEEEEEEEEEER (L)
    (:

    1 decennium geleden
  • Drake

    geweldig,
    kei mooi geschrevenn. (LLL_)
    heel snel verderr. [a]
    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen