Foto bij 23

Wie is dat meisje? En waarom keek Daan zo geschrokken? Ik keek naar de rest, die keken ook geschrokken. Terwijl ik om me heen keek en het niet snapte. Wat is er aan de hand? En wie is Sophie?

~

Daan zette een fake lach op. '' Hey Saraaaa!'' hij stond op en knuffelde haar. Nils, Rein en Owen deden hetzelfde. '' Hey Yasmine en Esmee! Ook al lang niet meer gezien!'' riep ze en knuffelde hun ook. '' En wie is zij?'' zei ze en wees naar me. '' Onze vriendin'' zei Esmee en knipoogde. Ik was zo in de war, ik had echt geen idee wat hier speelde. Ik knikte maar. '' Mag ik hier zitten?'' voordat we antwoord gaven propte ze zich tussen mij en Daan in. '' Ik moet even naar de wc'' zei ik en liep weg. Ik moest weg, ik snapte het allemaal echt niet. Ik wou net de wc inlopen totdat ik werd tegengehouden. Het was Owen. '' Heeft Daan je al verteld over Sara?'' vroeg hij. '' Uh nee..'' ik wou de wc weer inlopen, maar werd alweer tegengehouden. '' Moet ik het vertellen? Of moet ik Daan halen?'' '' Haal Daan maar'' zei ik en ging zitten tegen de muur. Owen knikte en liep weer terug naar de tafel. Ik zag dat hij iets in Daans oor fluisterde. Daan stond op en wou naar me toe lopen, maar Sara hield hem vast aan zijn arm. Ze trok Daan terug. Ik stond gelijk op. Maar gelukkig trok Daan zijn arm terug en liep hierheen. Sara keek hem na en zag mij, ze keek me heel bitchy aan. '' Hey liefje'' zei Daan. '' Hey, kan je me uitleggen wie ze is? Alsjeblieft, iedereen doet zo geheimzinnig.'' vroeg ik. '' tuurlijk, maar dan wel buiten als ze ons niet kan afluisteren.'' hij trok me mee aan m'n arm en we gingen zitten op een bankje.

'' Nou kijk'' zei Daan en ging rechtop zitten. '' Sara is mijn.. ex.. van een hele tijd geleden. Ik had het uitgemaakt, maar dat accepteerde ze niet. Ze was zeker nog 2 jaar nadat het uit was nog verliefd me. Ze stalkte me altijd op school, en vertelde mensen dat ze met ' DE Daan Zwierink uit mainstreet' had maar toen was het al uit. Ze verhuisde naar de andere kant van Goor. Ze liet me vanaf toen met rust, maar voordat ze wegging had ze nog tegen me gezegd; Ik zou altijd verliefd op je zijn, en zal nooit stoppen. En nu is ze dus hier.. ik ontloop haar het liefst'' vertelde Daan. '' Awh liefje toch'' zei ik en kuste hem. '' Daan? Kuste jullie nou?'' hoorde we een zachte stem op de achtergrond. Daan haalde zijn lippen van de mijne en keek om zich heen. We zagen Sara dichterbij komen. '' Uh.. '' stamelde Daan. '' Ja dat deed hij, problemen mee?'' zei ik en liep naar Sara toe. '' Ja!'' riep ze en sloeg in m'n gezicht. Ik viel met mijn hoofd op de grond. Alles werd zwart. '' Sara wat heb je gedaan!'' hoorde ik nog zachtjes Daan schreeuwen. Ik hoor dat een persoon naast me komt zitten, maar meer hoorde ik niet, alles viel weg.

Heyheyyy!
Wie gaat er naar de maintour 2014? ;D
Ik ga waarschijnlijk naar Den Haag! En dan mag ik vip! <3
Ik ben zoooo blij!
xo

Reageer (6)

  • Debbie2022

    Ik mis Daan Zwierink zo hard met heen groetjes Debbie Sporken

    1 jaar geleden
  • FangirlLifeX

    Super leuke story ik heb een abo genomen : )
    Ik ga misschien ook naar Maintour 2014 Den Haag
    Misschien kunnen we dan meeten!! Snel veder xx

    1 decennium geleden
  • JustEsmee

    Onee snel verder! x
    En ik weet niet of ik ga, ik heb geen idee waar ze komen, want ik heb heel weinig internet in oostenrijk... dus ik ga nu kijken : ) x

    1 decennium geleden
  • MainiCorn

    OOMGOSHHHJJJOOOSSSS JIJMAG GWN NAAR DE MAINTOURRRR! IK JALOERS:(

    XXXXSNELVERDERRRRRRRR

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    Ik ga niet naar de maintour(huil)
    het is te verweg en te duur.
    maar snel verder xx ikke

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen