Eef
Er reed een auto de straat in. Ik keek uit het raam en zag Samuel zitten. Ja, Samuel, DE Samuel, Samuel van BBrave. Ik was het gelukkige meisje dat vandaag met hem op date mocht. Ik deed snel nog wat parfum op en liep de trap af naar beneden. "Doei Pa!" Riep ik en ik trok de deur achter me dicht. Samuel stapte uit de auto als een echte gentleman en hield het portier van de auto voor me open. "Hello beauty!" Zei hij. Ik ging in de auto zitten en even later reden we de straat uit. "Dus wat gaan we doen?" Vroeg ik hem. "We gaan een strandwandeling maken, de zon gaat zomenteen onder en het leek me wel gezellig." Zei hij. Het drong tot me door, ik die nu al een jaar in een fanbase zat, die altijd met Samuel dmde, en op den duur zo hecht was dat ik nu op een derde date met hem ging! Naar een strand wel te verstaan. Samuel parkeerde de auto en we liepen nog een klein stukje naar het strand. We wandelde wat over het strand en we kletste wat. Samuel had een rugzak op zijn rug wat er in zat wist ik niet. Vanaf de pier liepen we een stukje om totdat we bij wat rotsen waren. "Zo," Zei Samuel. "Eindelijk tijd om even te gaan zitten." Hij haalde zijn rugzak van zijn rug af, opende hem en pakte er een kleed uit. "Nou Eef ga maar lekker zitten." Zei hij. Ik ging op het kleed zitten, Samuel kwam naast me zitten en sloeg een arm om me heen. We keken naar de ondergaande zon en toen de zon bijna onder was begon hij met praten. "Eef, we daten nu al wel een tijdje, maar ik vind het te weinig." Ik kijk hem verward aan. "Ik vind het tijd voor wat meer, wat meer dan dit." Hij pakte me bij mijn hand en liet me opstaan. Zo stonden we een tijdje naar elkaar te kijken totdat Samuel me zoende. En niet zomaar een zoen, het was perfect.
Er zijn nog geen reacties.