Lorraine
Zenuwachtig sta ik te wachten. Ik was er achter gekomen op welke school hij zat en door mijn zus haar vriendje had ik zijn rooster te pakken gekregen. Ik wist wel dat het misschien raar zou zijn maar toch. Ik was vast niet de enige die naar zijn school ging in de hoop een glimp van hem op te vangen. De bel ging en hordes mensen kwamen naar buiten. Ik kan hem toch nooit herkennen, dacht ik nog. Toen zag ik hem naar buiten komen. Ik begon helemaal te trillen, ik kreeg het koud, ijskoud. Het was 27 graden en ik kreeg het koud? Wat was dit? Jai liep mijn richting op. Moest ik hem aanspreken of laten gaan? Als ik hem liet gaan was ik hier voor niks naar toe gereden. Jai liep langs me, ik wilde mijn mond open doen maar hij stopte met lopen en draaide zich om. Hij glimlachte naar me en zette zijn zonnebril af. "Lorraine?" Vroeg hij. Huh? Wat? Hoe kon hij mijn naam weten. "Hey, Jai." Zei ik. Mijn armen bungelde slungelig langs mijn lijf, niet wetend wat ik moest doen. "Kom je hier soms voor mij?" Vroeg hij. Ik bloosde. De manier waarop hij weg liep stopte en me toen aansprak, wauw. "Eerlijk gezegd wel ja." Jai lachte. "Dat is echt lief zeg!" Zei hij. "Zullen we naar starbucks gaan? Het zit daar iets verderop." Verbaasd keek ik hem aan en ik knikte.
We zaten bij Starbucks en we hadden allebei een Frappuchino Vanille besteld. "Jai?" Vroeg ik. Hij keek me aan en knikte. "Je volgt me op twitter, herken je me daarvan?" Jai knikte. "Ooh oke, maar waarom negeer je dan mijn dms?" Ik bloosde, had ik dit wel moeten vragen? "Weetje hoe dat heet Lorraine, dat heet hard to get spelen." Hij lachte zijn mooie lach. Ik bloosde, hard to get, wat bedoelde hij hier mee? "Hard to get mmm?" Hij knikte. "Dat kan ik ook, doei Jai." Ik stond op en liep weg, Jai rende achter me aan. "Zie ik je nog?" Vroeg hij. "Tja dat weet ik niet hoor." Riep ik terug. Laten we is kijken of hard to get ook bij hem werkt.
Ja ik weet het het is heel erg slecht het spijt me, en het heeft een open einde. Maar ja , ik had het een beetje een lastig onderwerp gegeven, jai's school kon ik niet zo veel mee maar ik hoop dat je het toch leuk vond x
Reageer (2)
ow, laat maar, ik heb mijn antwoord al gevonden!
1 decennium geledenhaha, leuk stukje!
1 decennium geledensnel verder, +abo, of was dit gewoon een één hoofdstuk verhaal (bestaat dat eigenlijk wel...?)