Foto bij chapter twelve

Yeaah.
Reacties? (y)

Heel de week ging voorbij, ik keek zo uit naar zaterdagavond om 7uur.

zaterdagmorgend
Oh, ik heb echt niks geslapen, ik heb allemaal scenario's zitten bedenken van hoe de perfecte avond zou kunnen lopen. Ik blijf vandaag heel de dag binnen, alleen ga ik eens wandelen met Denver. Ik deed m'n schoenen aan, warme jas, en ik vertok naar buiten. Eigenlijk was is wel blij, want deze week zijn Justin en Christian goeie vrienden geworden; En Charlotte en Justin schieten ook goed op. Toen ik thuis kwam zag ik dat het al drie uur was, Charlotte kwam langs, we gingen ons al eens helemaal klaarmaken en opmaken en dan kijken of het mooi was. DINGDONG Ah, dat zal ze zijn, ik doe snel open en we beginnen direct. Oh wat zagen we er allebei mooi uit. Heel de namiddag heb ik haar mooie make up aan proberen doen, en toen het zes uur was, zag ze er prachtig uit dus ik zei: Je ziet er goed uit, geweldig zelfs! toen Charlotte door was, ging ik mijn eigen make up doen, want zij had mijn haar al gedaan. Ik was er echt heel blij van. Ik werd nerveuzer en nerveuzer, vanavond gebeurt het allemaal..

Reageer (4)

  • BiebersGirly

    Idd,no pic(huil)

    Idd,nice story:$

    1 decennium geleden
  • zip

    no picture????? Agh ja wat maakt het uut?

    1 decennium geleden
  • Sgatjee

    No picture...(huil)
    Nicee Story,,,:$

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    veder:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen