Ik schrok wakker. Ik: 'Mama!!' Mama: 'Ja lieverd?' Ik: 'Ik had een hele enge droom!' Mama: 'Je moet echt slapen voor morgen kom op.' Ik: 'Oke.' Ik probeerde maar ik was echt klaar wakker. Ik ging nog ff wat doen. Maar het was al 7 uur opeens. Ik kleedde me aan. Ontbijtte. En toen was het zo ver. Ik moest gaan. Ik: 'Mama ik ga nu.' Ik gaf haar een knuffel en papa, Takkie en Marieke ook. Mama: 'Pas goed op je zelf!' En ik fietste weg. Ik dacht weer aan de droom. Ik zou Gwynn vandaag zien. Ze wachtte op mij. Wow dit had ik gewoon niet zien aankomen. Ik was bij school. Ik liep maar achter een groepje kinderen aan. We moesten in een bus. Dus ik stapte in. Ik ging op een plekje zitten. Maar ik had een zonnebril op dus ik zag niet veel. Ik zag wel dat er een meisje naast mij ging zitten. Ze had bruin haar. En een zonnebril op. Was niet veel groter dan mij. We waren ongeveer even groot. Ik bleef kijken. Ik zou niet weten waarom. Herkende ik iets? Of was er iets met haar? Ik had geen idee. Ik ging maar verder met muziek luisteren. Tot dat het meisje iets zei: 'Lees jij nou een One Direction tijdschrift?' Ik: 'Ja, hoezo haat je hun?' Meisje: 'Nee ik hou van hun. Wie vind jij het leukst?' Ik: 'Liam, en jij.' Ik herkende de stem. Meisje: 'Zayn. En hoe heet je?' Ik: 'Imke en jij?' Meisje: 'Gwynn, Achternaam?' Ik: 'Imke Donders.' Gwynn: 'Imke ik heb je gemist!' Imke: 'Wat ben jij Gwynn Rosheuvel?' Gwynn: 'Ja! Had jij vanacht ook zo'n rare droom.' Ik: 'Ja!! Wil je samen met mij in een appartement?' Gwynn: 'Ja Imke je bent mijn Bff!' En toen liepen we de bus uit. Naar het vliegtuig. Kletsend. Die droom was echt. Nou nog Ikrame, Sarah en Lisa. We zaten in het vliegtuig. Niemand zat naast ons 2. Toen kwam er een Blond lang meisje met een zonnebril aanlopen. Ik: 'Hoi.' Meisje: 'Hoi.' En ze ging naast ons zitten. Toen was het stil.

1 uur later:
Meisje: 'Hebben jullie er zin in?' Ik: 'Ja, en jij?' Gwynn: 'Ik ook.' Meisje: 'Ik ook. Maar ik heb niemand die bij me slaapt. Ben alleen.' Gwynn: 'Kom gezellig met ons mee.' Dat vond ik ook een goed plan. Ze was best eenzaam. Ik: 'En hoe heet je?' Meisje: 'Ik, oh ik heet .....'

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen