Foto bij weeshuis 3

Maxine leert de jongen beter kennen. Of krijgt ze juist meer vragen?!

De jongen keek haar lief aan met zn blauwe ogen. "Kom je nog?" Voeg hij, ik hoorde in zijn stem dat hij een beetje ongeduldig begon te worden. "Ehh.. jaja ik kom" zij ik snel. "Nou dit grote huis bestaat uit 6 verdiepingen, op 4 verdiepingen zijn kamer met kinderen die op een of andere manier geen ouders meer hebben" zei hij. "Maar" begon hij "alleen de 2 bovenste verdiepingen zijn bezet door kinderen waaronder ik", ik wou zo graag weten waarom hij hier zat maar mischien kwets ik hem dan wel. "En de 1e verdieping is een beetje ehh... woonkamer achtig iets en de keuken en de 2e de badkamers en ja..". "En ehhh" begon ik "waar slaap ik?" Probeerde ik zo aardig mogelijk te zeggen. "Ja dat is het leuke er is een kamer naast de mijne vrij... maar dat is jou keus onder ons zijn de meeste meisjes dus.." zei hij vrolijk. Ik dacht dat ik het leukste zou overkomen door gewoon die kamer te nemen dus dat deed ik ook (niet dat het me heel veel uitmaakte). Hij stelde me aan iedereen voor iedereen maakte een leuke indruk en was heel aardig behalve 1 meisje dat was echt een b***h, en ik deed gewoon aardig tegen mij ik had haar toch niks aangedaan ofzo?!. De jongens waren heel aardig de meisje ook (behalve dat ene meisje dus). De jongens waren erg grappig ze maakte me de hele tijd aan het lachen iedereen was zo gezellig. En het aller leukste vond ik nog er werd niemand maar dan ook niemand gepest ofzo soms een beetje plagen maar dat vond diegene dan zelf ook grappig. Er waren al 5 dagen voorbij. Maar er tolden nog steeds vragen door mijn hoofd : waarom zit die jongen hier (kweet nu hoe die heet :jan) ? Wat denkt lola nu? Wie is hier de baas? Die man in dat pak was verdwenen er waren alleen nog koks.
Op een dag schreeuwde jan "wie gaat er mee bessen plukken in het bos voor mijn taart die ik ga maken? " niemand stak zijn hand op en ik dacht "waarom niet" dus ik stak mn hand op. Jan glimlachte "oke wil jij dus mee? Kom" ik liep met hem mee. Hij legde me van alles uit welke bessen ik moest plukken en welke niet. Het was eigenlijk best wel leuk. Uiteindelijk hadden we volgens jan wel genoeg bessen voor de taart dus gingen we terug naar de villa.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen