Rein en Esmee zijn gisteravond thuis gekomen van vakantie, vandaag ik Esmee jarig.
Hij is wel wat langer omdat ik heel lang niks meer geplaatst had, ik plaatste laatst wel wat maar die waren heel kort dus bij deze .

{vanuit Esmee}

Als ik wakker wordt, en mijn ogen open doe zie ik allemaal slingers en ballonnen in mijn kamer hangen. Vandaag wordt ik eindelijk 16! Het is heel toevallig, want min vader zou vandaag eigenlijk 45 worden. We zijn dus op de zelfde dag jarig. Ik sla de dekens van me af en kleed me alvast om. Ik loop naar beneden, als ik beneden kom is het nog meer versierd dan in mijn kamer. Ik loop naar de ontbijt tafel en ga naast mijn moeder, en tegenover Eva zitten. 'gefeliciteerdd!' mijn moeder geeft me een kus op mijn wang. Eva komt ook op me af en geeft me een knuffel. 'Zo kom maar op met die kadootjes' Zeg ik lachend. 'Kom maar mee' mijn moeder staat op en maakt een gebaar dat ik achter haar aan moet komen. We lopen naar zolder, ik mocht al een tijdje niet op zolder komen van mijn moeder. Nu krijg ik eindelijk te weten waarom. Ze doet mijn handen voor mijn ogen, en samen lopen we voorzichtig naar binnen. Ik doe mijn ogen open. 'Wauw, wat cool, dankjewel!' Ik omhels mijn moeder van blijdschap. Ze heeft de zolder omgetoverd tot een danszaal, overal waar je staat kan je jezelf zien. Want overal hangen spiegels. Ik ben echt super blij.

Ik ga naar mijn kamer, om me verder klaar te maken, over een half uur komt de visite al. Ik doe wat make-up op, en kam mijn haar door. Als ik klaar ben hoor ik de bel, net op tijd. Ik ren als een speer naar beneden. Het zijn de jongens en Angelica. Ze feliciteren me allemaal, en ik geef Rein een kus. Rein geef me een plat kadootje. 'van ons allemaal' zegt hij erbij. Ik pak het uit het is een papiertje, ik lees hardop wat er op staat. 'lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve Esmee, Wij gaan met zijn alle een weekje weg naar Center Parcks, we vertrekken zaterdag tot die zaterdag er na, LOGISCH! wij hopen dat je een super super super super leuke verjaardag hebt, maar dat komt natuurlijk door dat wij er zijn! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Rein Nils Angelica Owen en Daan' ik moet lachen en geef ze allemaal een knuffel. 'Echt super lief dit' we lopen met zijn alle naar de woonkamer en gaan op de bank zitten. 'Willen jullie taart?' vraagt mijn moeder aan ons. 'Jaa natuurlijk' antwoorden we allemaal. Mijn moeder zet de taart op tafel met wat bordjes en vorkjes. Ik heb de taart nog niet gezien. Ik open de doos, en laat een traan. Angelica legt een hand op mijn schouder. 'Wauw, wat een mooie taart' zegt ze. Op de taart staat een foto van mij toen ik 3 jaar was samen met mijn vader, en er staat 45 en 16 met chocolade op geschreven. Wauw, dit is de mooiste taart die ik maar kan hebben, zonde om op te eten.

Het is al aardig druk, Volgens mij is iedereen er al die we hebben uitgenodigd, maar toch komt er nog iemand want de bel gaat. Samen met Angelica loop ik naar de deur. Als ik de deur open doe schrik ik. 'Nee dit kan niet.. Jij bent toch do... Papa?' ik begin te huilen.

Reageer (3)

  • mainiacxNORD

    ahha nu ben ik bang

    1 decennium geleden
  • mainiacxNORD

    ahha nu ben ik bang

    1 decennium geleden
  • ohlizzje

    snel verderrrrr!!! echt zooo leuk!!! pas maar op anders komt miley je aanvallen met haar wrecking ball!! haha xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen