Foto bij Chapter six - the prom

oeh lala ^^
heb nu meer tijd,
vakantieee (l')
sorry voor het korte stukje,
post straks nog wat.

btw; reactie? ;D

Justin pov:

Ik was onder weg naar Charlotte thuis. Vanavond gingen we naar hét schoolfeestje van het jaar... The prom. Ik had er zo'n zin in, maar niemand van school had ons al samen gezien. Alleen mijn beste vrienden; Christian, Ryan en Nicolas. En haar beste vriendinnen; Louise, Elisa en Alexandra. Ik kwam aan bij haar thuis, belde aan en zag mijn mooie meisje staan. "Dag liefje" zei ik en kuste haar. Ze zag er prachtig uit. Deze avond kon niet meer stuk, en ze wist het nog niet, maar ik heb aan haar mama gevraagd of dat ze bij mij mocht blijven slapen.

Charlotte pov.

"Mamaaaaaa," riep ik ongeduldig. "Ja ja, ik kom al." zei ze toen ze met mijn jurk de badkamer binnen kwam. Mijn zusje kwam nu ook binnen, "Wow, je ziet er mooi uit." Zei ze. "Mooi?, ik moet er perfect uit zien." Ik deed nog wat lipgloss op en liep naar beneden. "kom op, je bent met de mooiste jongen op de hele wereld," ze stopte haar zin om te ademen en ging verder. "Met justin bieber komaan." ik zuchte. "Ja dat is waar..." ik hoorde de bel. Ik liep naar de deur en zag de mooiste, perfectste en liefste jongen staab. En hij is van mij. Met die gedachte kuste ik hem.

Reageer (2)

  • Drake

    oew, schattigg [a][a]
    heeel snel verderr. (LLL_)

    1 decennium geleden
  • inlovewithJB

    Och, je bent gewoon geweldig, en u verhaaltje ook,
    Iloveyaa. <'3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen