Mew en Mewtwo vochten heel hevig tegen elkaar. Ze maakten een grote lichtstraal die alle pokémon in slaap bracht. Jonathan keek om zich heen en zag dat alle pokémon in slaap waren gevallen door de straal. Hij keek naar de ene kant daar zag hij dat Ninetales, Arcanine, Sandslash, Marowak, Gyarados en Dragonite in slaap lagen. Aan de andere kant zag hij dat Charizard en Mega Charizard lagen te slapen. En nog een andere kant zag hij Hitmonlee, Hitmonchan, Venusaur, Mega Venusaur, Vaporeon en Jolteon slapen. Hij zag ook Pikachu en Raichu slapen en ook Nidoking en Nidoqueen. Voor Jonathan begon de maat stilaan vol te raken. Hij sprong er tussen en riep "Stop hier onmiddellijk mee!". Maar Mew en Mewtwo hadden hem geraakt met hun straal waardoor hij in een standbeeld veranderde. "Die onnozele probeerde ons gevecht te beëindingen!" zei Mewtwo. Pikachu, Nidoking en Nidoqueen kwamen op Jonathan af gelopen. Gyarados en Dragonite waren de eerste pokémon die ontwaakten. Aurelie, Wesley en zuster Joy werden ook weer wakker. Max en Sofie werden ook wakker en zagen dat Rhyhorn en Donphan weer wakker waren. Ook Ali en Kevin werden wakker en zagen dat Hitmonlee en Hitmonchan weer ontwaakt waren. Pikachu gebruikte zijn bliksemstralen om Jonathan weer te doen ontwaken, maar het hielp niks. Hij bleef proberen en proberen en proberen, maar nog steeds geen reactie. Pikachu liet tranen vallen. Dewgong en Cloyster huilden ook. Gyarados en Dragonite ook. Venusaur en Mega Venusaur lieten ook tranen vallen. Squirtle en Totodile lieten ook van verdriet een traantje. Charizard en Mega Charizard hadden ook verdriet. Bulbasaur en Chikorita lieten ook voor Jonathan een traantje vallen en Blastoise en Mega Blastoise ook. Vulpix, Growhlite, Psyduck, Kadabra, Primaepe en Machoke huilden ook. Rhyhorn, Donphan, Golduck, Poliwrath, Tentacruel, Muk, Ninetales Arcanine, Sandslash, Marowak, Hitmonlee, Hitmonchan, Wigglytuff, Clefable, Scyther, Electabuzz, Seadra en Kingler lieten ook tranen vallen. Maar dan gebeurde er iets wonderlijks. Jonathan werd weer helemaal van vlees en bloed. Pikachu sprong van vreugde in zijn armen. Nidoking en Nidoqueen omhelsden elkaar. Max en Sofie keken naar de verliefde pokémon en zoenden elkaar. Squirtle, Totodile, Bulbasaur, Chikorita, Charizard en Mega Charizard hadden zich met elkaar verbroederd. Aurelie en Wesley waren blij dat Jonathan weer zichzelf was. Max en Sofie zoenden elkaar nog en Kevin en Ali keken met een lach naar elkaar. Ninetales likte de wonde van Arcanine en Primaepe en Machoke gaven elkaar de hand. Mewtwo zei "Ik dacht eerst dat alle mensen slecht waren. Maar nu ik gezien heb dat jullie echt om de pokémon geven heb ik me in de mensen vergist. Ik maak een einde aan de pokémonoorlog. Dit is het begin van de pokémonvrede". Vaporeon sloot vriendschap met Jolteon en Venusaur verbroederde zich met Mega Venusaur. Rhyhorn sloot vrede met Donphan. Bulbasaur, Chikorita, Sandslash, Marowak, Gyarados en Dragonite werden ook vrienden. Squirtle en Totodile gaven elkaar een knuffel. Vileplume werd vrienden met Exeggutor, Alakazam gaf Gengar een hand, Scyther en Electabuzz werden ook vrienden. Blastoise werd vrienden met Mega Blastoise. Vulpix en Psyduck verbroederde zich met Growhlithe en Kadabra. Dewgong, Golduck, Tentacruel en Seadra werden bevriend met Cloyster, Poliwrath, Muk en Kingler. Ook Hitmonlee en Hitmonchan besloten om de strijdbijl te begraven. Rapidash en Tauros besloten ook om nooit meer te vechten tegen elkaar. Wigglytuff gaf Clefable een knuffel en Raichu gaf Pikachu ook een dikke knuffel. Mewtwo en Mew besloten er toen samen op uit te trekken en de trainers en pokémon verder in vrede te laten leven met elkaar. Jonathan, Aurelie, Wesley, Max, Sofie, Kevin en Ali konden samen met de pokémon weer een rustige tijd beleven. Mewtwo en Mew hadden vrede met elkaar gesloten en de oorlog was voorbij. Iedereen was gelukkig.
EINDE

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen