Het vervolg! Op weeshuis lees het snel en zeg wat je er van vind!

Maxine belde aan bij het reuzachtige landhuis, de bel klonk vriendelijk en vrolijk. Het huis zag er uit als zo'n huis van dracula maar ja niet te snel oordelen. Er werd open gedaan door een meisje van ik denk 7-8. Ik vroeg vriendelijk of er ook een ouder iemand was ik kreeg geen antwoord. Het meisje liep weg en liet de deur open staan, waarschijnelijk ging ze iemand halen haar vader of moeder? Ik weet het niet zo goed dacht maxine. Nou ja ik zie wel. Het meisje kwam terug en keek me aan 30 seconden daarna kwam er een oudere jongen bij staan. "O hoi ehh jij bent zeker de nieuwe?" Zei de jongen. Hij bekeek me van top tot teen, ik wist echt niet waar hij het over had. "Kom binnen dan laat ik je alles zien,heb je bagage of iets?" Zei de jongen op een manier alsof het dood normaal was. "Ehh nee maar.." voordat ik mijn zin kon af maken werd ik naar binnen getrokken door het kleine meisje ze liep in de richting van.... ja dat weet ik niet. De jongen was verdwenen. Ik kwam in een keuken met koks (wat logisch is want het is een keuken) allemaal in het wit. Er stond ook een man met een keurig zwart pak. Die bekeek me.. en glimlachte toen. "Hey heybwie hebben we daar jij bent dat nieuwe meisje toch?" Zei de man erg luidruchtig. "Ehh nou eigenlijk ben ik..." weer werd ik doorbroken door iemand. "Fijn dat je veilig bent aangekomen je zal wel moe zijn dus ik samira zal laten zien waar je kamer is"
Zei de man tevreden, het meisje heette dus samira. Ze trok aan m'n vest en ik liet me de weg wijzen door samira. We moesten wel 6 trappen op. Bij alle verdiepingen stondener mensen (jongens en meisjes) die waren/woonen hier blijkbaar. Langzamer hand begon er tot me door te dringen waar ik was, in een weeshuis. Nou ja opsich niet heel erg maarja. Toen we bij de 6e verdieping waren zag ik de jongen weer hij keek me vrolijk aan alsof ie me al jaren kenden. Hij zei vrolijk "dus jij komt op onze verdieping" toen hij dat had gezegd gingen een paar deuren van kamers open. Er staken andere hoofden uit en staarde naar me. Jongens, meisjes dik dun oud jong van alles. En de jongen zei " ik zal je de weg wijzen" en keek me met zn donkerblauwe ogen lief aan.

Reageer (1)

  • lookeypooky

    Het 1e deel is niet zo goed maar het 2e is leuker

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen